کد خبر: 346531
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پرواز موفقیت آمیز موتور سیکلت پرنده اسپیدر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از newatlas، پس از صرف ۱۸ ماه ساخت یک فرم کاملاً جدید از نرم افزار کنترل پرواز، هواپیمای جت پک کالیفرنیا آزمایش پرواز را روی اولین نمونه اولیه خود از اسپیدر، موتور سیکلت پرنده با توربین جت به پایان رسانده است. این موتور سیکلت پرنده همچنین می‌تواند به صورت الکترونیکی در آسمان تثبیت شود، دقیقاً مانند یک VTOL برقی.

موتور سیکلت etpack Aviation

برای ساخت یک موتورسیکلت پرنده که مانند هواپیمای بدون سرنشین پایدار، ایمن و ساده باشد (در حالی که پرواز بسیار سریعتر و دورتر است، و محموله بیشتری دارد)، تیم هواپیمایی جت پک مجبور شد به اصول اولیه برگردد و نوع جدیدی از کنترل پرواز را رمزگذاری کند برای نرم افزاری که در جهت ایجاد تعادل و کنترل خود به سرعت متغیر متکی نیست.

نحوه ساخت موتور سیکلت پرنده

میمن، خلبان تیم هواپیمایی جت پک طی تماس ویدئویی از خانه اش در فرانسه به ما می‌گوید: ما باید از ابتدا شروع کنیم. ما یک مهندس سیستم پرواز عالی داریم، او مجبور شد به مدل سازی فیزیک برگردد؛ و ما پیکربندی‌های مختلفی داشتیم که می‌خواستیم امتحان کنیم، بنابراین مجبور شدیم یک نرم افزار کنترل پرواز بسازیم که کاملا انعطاف پذیر باشد.

موتور سیکلت پرنده اسپیدر

اولین نمونه اولیه ما P۱، آیا این شاسی بزرگ آلومینیومی، بزرگتر از حد لازم است، بنابراین ما می‌توانیم موتور‌ها را به اطراف حرکت دهیم، مکان‌های مختلف را امتحان کنیم. اگر این برق بود، می‌توانستید برای یک دسته از آن‌ها به کتابخانه کد بروید. ما مجبور بودیم که برای هر خط کد کنترل کننده پرواز بنویسیم.

وی می‌گوید: بسیار تعجب آور است که وقتی موتور‌ها را به اطراف حرکت می‌دهیم، مرکز جرم را جابجا می‌کنیم یا فقط وزن با کاهش بار سوخت تغییر می‌کند. ما بار‌های ساختگی روی آن قرار داده ایم، این دستگاه به خوبی از عهده آن‌ها بر می‌آید، فقط به طور خودکار با این نوع چیز‌ها مقابله می‌کند.

موتور سیکلت پرنده

ما آن را با باد ۳۰ گره آزمایش کرده ایم. در حال حاضر تأیید کرده ایم که می‌تواند بلند شود، صعود کند، چرخش کند. با استفاده از LiDAR می‌تواند خود را در یک شناور پایدار نگه دارد. خوب و دقیق است. در حال حاضر کمی کند می‌شود، شاید یک پا بیش از پنج دقیقه.

نکته جالب درباره این موتور سیکلت پرنده این است که اگر کاربر بال‌های جداشونده را روی کناره‌ها بگیرد، این سرعت را به Speeder می‌دهد تا به پرواز افقی دوربرد و پر سرعت برسد. مانند تمام VTOL‌ها، انرژی زیادی را در حالت معلق می‌سوزاند، بنابراین برای بسیاری از موارد منطقی است که هرچه سریعتر وارد پرواز افقی شوید.

موتور سیکلت

خدمات موتور سیکلت etpack Aviation

می‌توان سریعتر از هر چیز یک امدادگر را از کوه به یک اسکی باز آسیب دیده رساند، یک بسته کامل تجهیزات پزشکی را حمل کرد و یک فرد آسیب دیده را به همان سرعت در یک بستر یا در صندلی دوم به عقب آورد، فقط یک نقطه صاف بسیار کوچک برای فرود لازم است. به عنوان یک ابزار اطفا حریق، می‌تواند بدون خلبان، بسیار سریع اعم از پایگاه یا عقب کامیون، با حمل ۶۶۰ پوند (۳۰۰ کیلوگرم) ضد حریق درست روی آتش قبل از اینکه واقعاً خشمگین شود، مستقر شود. برای انجام چنین کاری به یک VTOL الکتریکی عظیم احتیاج دارید.

موتور سیکلت اسپیدر

طبق اعلام مسئولان این تیم اکنون سیستم‌های ردیابی صاعقه به قدری خوب شده اند که در واقع می‌دانند از چه زمانی آتش سوزی شروع می‌شود. در حال حاضر طول می‌کشد تا آن‌ها دارایی خود را به آتش بکشند و این جایی است که ما دستان خود را بالا می‌بریم. مشخص نیست که اولین پرواز‌های سرنشین دار Speeder چه موقع انجام می‌شود، اما در اینکه چه کسی برای اولین بار پرواز می‌کند هیجان انگیز خواهد بود.

در ادامه فیلمی از اولین پرواز این موتور سیکلت را مشاهده می کنید:

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس