کد خبر: 347015
۰
۰
نسخه چاپی

دعوت میثم مطیعی از مردم برای کمک به ساخت تاسیسات آبرسانی سوسنگرد

به گزارش قم پرس تیرماه ۱۴۰۰ بود که گلایه مردم خوزستان از بی آبی، قلب هر ایرانی بخصوص جهادگران که قلبشان همواره برای هم نوعان خود می‌تپد را به درد آورد.

از جمله این جهادگران مداحان و ستایشگران جوان خاندان عصمت و طهارت (ع) بودند که همزمان با ایام دهه ولایت و امامت مراسم‌های خود را که قرار بود به صورت چهارپایه خوانی در فضای باز در تهران برگزار شود را تعطیل کردند و برای پیگیری مطالبات به حق مردم عازم خوزستان شدند.

در همین راستا بود که میثم مطیعی در توییتی از لغو مراسم‌های خیابانی عید قربان تا عید غدیر و عزیمت به خوزستان خبر داد و نوشت:

«تصمیم گرفته بودیم برای بزرگداشت غدیر، از عید قربان تا عید غدیر برویم در خیابان‌ها بچرخیم و به عشق علی علیه‌السلام جشن خیابانی ساده بگیریم (در فضای باز و با ماسک و…) اما امروز تکلیف ما خوزستان است.‌

برای احیا غدیر با مداحان اهل بیت علیهم‌السلام می‌رویم خوزستان، برای پیگیری مطالبات به حق مردم».

میثم مطیعی با حضور در این منطقه و انتشار کلیپی برای ساخت تأسیسات آبرسان سوسنگرد از مردم درخواست کرد تا در ساخت این تأسیسات مشارکت داشته باشند.

میثم مطیعی گفت: تأسیسات سوسنگرد به ۴۴ روستا آبرسانی می‌کند اما این روزها به دلیل فرسودگی پمپ‌ها و ناامن بودن زیرساخت استخر تصفیه آب برخی از روستاهای پایین دست با مشکلات جدی روبرو هستند.

وی افزود: برای تعمیر زیرساخت و تأسیسات آبرسان سوسنگرد ۲ میلیارد بودجه لازم است، اما در ابتدای کار نمی‌خواهیم سنگ بزرگ برداریم بلکه در گام نخست ۵۰۰ میلیون لازم است تا با نوسازی این ایستگاه، آب در سیستم لوله کشی روستاهای پایین دست جریان پیدا کند.

این مداح جوان بیان داشت: در کار فرهنگی نباید فراموش شود قرار نیست ما همه کارهای خوب عالم را انجام دهیم، در کار جهادی و فرهنگی به جای اینکه هزار کار بزرگ را زخمی کنیم، یک کار را درست انجام دهیم. از بین همه مشکلات آب خوزستان ما این مقدار را به کمک شما مردم می‌خواهیم انجام دهیم که یک اقدام عملی است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید