کد خبر: 347109
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سرویس اینترنت بانک ملت از دسترس خارج شد

به گزارش قم پرس سرویس اینترنت بانک ملت امروز در حالی از دسترس مشتریان خارج شد که کیفیت نازل خدمات بانکداری الکترونیکی در نظام بانکی ایران همواره مورد انتقاد مشتریان است.

مشتریان معتقدند بانک‌ها در تعامل با مشتریان کاملاً از موضع بالا برخورد کرده و در قبال خدمات ضعیف خود الزامی برای پاسخگویی ندارند چرا که بانک مرکزی، بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد شبکه بانکی، با بانک‌هایی که خدمات نازلی به مشتریان ارائه می‌دهند، برخورد مؤثری نمی‌کند.

سرویس اینترنت بانک ملت از دسترس خارج شد

یکی از مشتریان بانک ملت گفت: امروز که سرویس اینترنت بانک ملت قطع شد، در شرایط شیوع کرونای دلتا ناچار به مراجعه به شعبه بانک شدم.

وی با انتقاد از کیفیت نامناسب خدمات بانکداری الکترونیکی بانک‌ها گفت: بانک‌ها خدمات را با هر کیفیتی به مشتریان تحمیل می‌کنند و هیچ دستگاهی هم ناظر بر عملکرد آنها نیست.

این مشتری بانکی ادامه داد: بانکی که توان تأمین خدمات بانکداری الکترونیکی پایدار و باکیفیت به مشتریان خود را ندارد، نباید ۶۷۰ میلیون تومان پاداش برای هیأت مدیره خود در نظر بگیرد.

لازم به یادآوری است: بر اساس تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سال ۱۳۹۹، مبلغ پاداش هیأت‌مدیره بانک ملت برای سال گذشته ۶۷۰ میلیون تومان تعیین شد. پاداش اعضای هیأت‌مدیره بانک ملت در سال ۱۳۹۸ حدود ۴۰۰ میلیون تومان بود که در سال ۹۹ رشد ۶۷ درصدی داشته است.

ضعف خدمات بانکداری الکترونیکی بانک ملت در حالی است که این بانک در حفظ اطلاعات مشتریان خود نیز ضعیف عمل کرده است به طوری که طی چند سال اخیر به دفعات اطلاعات مشتریانش مورد سرقت قرار گرفته است.(جزئیات بیشتر)

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس