کد خبر: 352667
۰
۰
نسخه چاپی

کارگاه تولید اثر روضه‌های‌ خانگی در قم برگزار شد

کارگاه تولید اثر ترویج روضه خانگی به همت سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و جامعه ایمانی مشعر به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان(ع) با حضور 25 هنرمند عرصه تصویرگری برگزار شد.

کارگاه تولید اثر روضه‌های‌ خانگی در قم برگزار شد

به گزارش قم پرس: ابوالقاسم مقیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه خانگی با محوریت روضه‌های خانگی در قالب دهمین سوگواره عکس و پوستر هیئت با حضور استاد محمدرضا دوست‌محمدی در صحن صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد.
وی با بیان اینکه محتوای هنری در رابطه با روضه خانگی در فضای مجازی بسیار ناچیز است و عکس، پوستر و طرح گرافیکی که به این امور پرداخته باشد وجود ندارد، گفت: زبان هنر در انتقال مفاهیم دینی تأثیر بسزایی دارد و به‌ویژه نسل جدید انس بیشتری با قالب‌های مختلف هنری داشته و با آن‌ها ارتباط بهتری برقرار می‌کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: کارگاه گرافیک تولید اثر ترویج روضه خانگی مبحثی است که پس از شیوع کرونا و محدودیت‌های این بیماری بیشتر از گذشته موردتوجه شهروندان قرارگرفته و به یکی از موضوعات مهم فرهنگ شهروندی مردم این شهر تبدیل‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید