کد خبر: 353308
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای سیستم کنترل هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی قم/رصد مانیتورینگ فعالیت اتوبوس‌های سطح شهر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با بيان اينكه هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری است گفت: بازرسان سازمان توسط “AVL” به‌صورت تمام‌وقت اتوبوس‌ها را از طریق سیستم GPS رصد می‌کنند.

اجرای سیستم کنترل هوشمند در ناوگان اتوبوسرانی قم/رصد مانیتورینگ فعالیت اتوبوس‌های سطح شهر

از اجرای سیستم کنترل هوشمند اتوبوس‌ها در سطح شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به دستور مستقیم شهردار قم مبنی بر توسعه هوشمند سازی در تمام بخش‌های شهرداری، سازمان اتوبوسرانی نیز برنامه‌های خود را با کمک سازمان فاوا اجرا می‌کند.

وی نحوه رصد اتوبوس‌ها در سطح شهر را تشریح کرد و گفت: بازرسان مستقر در اتاق “AVL” به‌صورت تمام‌وقت اتوبوس‌ها را از طریق سیستم GPS رصد کرده و در صورت تأخیر بیش از زمان مشخص‌شده دررسیدن به ایستگاه، راننده باید پاسخگو باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم، زمان تعیین‌شده برای رسیدن به ایستگاه را ۱۰ الی ۱۵ دقیقه اعلام و ابراز کرد: رعایت نظم زمانی برای کاهش زمان سفر و اصلاح خطوط از قطری به شعاعی دو تغییری بوده که یک سال گذشته در سیستم ناوگان حمل‌ونقل عمومی اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: هوشمند سازی ناوگان اتوبوسرانی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری بوده و علاوه بر کنترل هوشمند اتوبوس‌ها و تکمیل سیستم پرداخت الکترونیکی با قم کارت، برنامه جامعی در این حوزه تعریف‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید