کد خبر: 353398
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

واکنش محسن رضایی به فوت نوجوان فداکار، علی لندی/ درخواست حجت الاسلام رئیسی برای تسهیل تردد زائران اربعین/ دیدار وزیر بهداشت با بیماران و کادر درمان ایلام

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتربخوانید

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصاویری از حضور خود در میان مردم گیلان را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

محمد باقر قالیباف

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم به مناسبت هفته دفاع مقدس پستی را در صفحه خود منتشر کرد.

پست جدید آذری جهرمی

سیدمحمود رضوی، مشاور فرهنگی مجلس شورای اسلامی در جدیدترین فعالیت مجازی خود توئیت زیر را در صفحه اش به اشتراک گذاشت.

توئیت سیدمحمود رضوی

صفحه رسمی حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی، با انتشار استوری زیر در فضای مجازی بر تسهیل تردد زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

استوری صفحه رئیس جمهور

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت با انتشار تصاویری در صفحه خود از دیدار با بیماران و کادر درمان دهلران خبر داد.

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان دهلران

محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس جمهور در واکنش به فوت نوجوان 15 ساله به نام علی لدنی که برای نجات دو زن به دل آتش زده بود پستی را منتشر کرد.

"بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با کمال تأسف و ناباورانه، خبر پر کشیدنِ علی لندی، نوجوان فداکار ایذه ای را دریافت کردم. عزیزی که ایثار و ازخودگذشتگی را با تقدیم جان شیرین و روح بلند خویش معنا نمودو دیگر بار، یاد شهید بهنام محمدی را در خاطره ها تجدید کرد.

مصیبت فقدان این نوجوان بختیاری را سوگمندانه به مردم شریف خوزستان و به ویژه به جامعه غیور بختیاری و اهالی صمیمی و قدرشناس ایذه و علی الخصوص به خانواده سوگوار او تسلیت عرض نموده، امیدوارم خداوند متعال او را با نوجوان کربلا، حضرت قاسم بن الحسن(ع)، محشور و به بازماندگان، خصوصا به والدین داغدارش، شکیبایی و آرامش و پاداش صابران عطا فرماید.

محسن رضایی
دوم مهرماه ۱۴۰۰"

پست محسن رضایی درباره علی لندی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس