کد خبر: 353963
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

سومین حضور جهانی فیلم کوتاه بچه ها در جشنواره آرلینگتون

به گزارش قم پرس، پیمان شاه محمدی مجری طرح، مدیر امور توزیع و پخش بین المللی فیلم کوتاه «بچه ها» از سومین حضور جهانی این فیلم در ماساچوست آمریکا خبر داد.

وی در این زمینه عنوان کرد: فیلم کوتاه «بچه ها» به کارگردانی امیر دریانی و تهیه کنندگی نعیم بختیاری که پیش از این در چهاردهمین دوره جشنواره فیلم های ایرانی سان فرانسیسکو (اولین جشنواره مستقل فیلم ایرانی در خارج از ایران)، در بخش اصلی این جشنواره رقابت داشت و همچنین در مهمترین حضور جهانی اش به تازگی توانسته بود لوح تقدیر و جایزه بهترین پیام از ارزش های خانواده را از جشنواره بین‌المللی هنر مدرن و فیلم‌های معنوی اخلاقی «فرسکو» ایروان در کشور ارمنستان از آن خود کند، این بار در یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون در کشور آمریکا در بخش اصلی به رقابت می‌پردازد.

شاه محمدی در ادامه گفت: آرلینگتون، توجه ویژه ای به بررسی زندگی مردم سراسر جهان از طریق فیلم مستقل دارد و تمرکزش بر فرهنگ های مختلف سراسر جهان است که در بین مخاطبان گسترش یابد. بسیاری از فیلم های منتخب جشنواره آرلینگتون در سال های اخیر، نامزد دریافت جایزه اسکار شده اند.

در فیلم «بچه ها» نکیسا بختیاری، باربد بختیاری و نعیم بختیاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده: امیر دریانی، مدیر فیلمبرداری و اصلاح رنگ: حنیف پرنده، مدیر صدابرداری: میثم معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: یاسمین برزگری، صداگذاری و افکت: محمدعلی درگاهی، مشاور کارگردان، مدیر امور فنی پس از تولید، تدوینگر و ساخت تریلر: پیمان شاه محمدی، منشی صحنه: شرف النسا نیرومند، طراح صحنه و لباس: مرجان خرمی، عکاس: شکیلا بختیاری، طراح گریم و اجرا: پژمان اعتمادی فر، طراح گرافیک و پوستر : لیلا نورایی، صداپیشگان: رها حاج زینعل، علی صفری، تارا وفاخواه، سرمایه گذاران: نعیم بختیاری و میلاد قرائتی.

جشنواره بین المللی فیلم آرلینگتون امسال از تاریخ ۴ تا ۱۴ نوامبر برابر با ۱۳ آبان تا ۲۳ آبان ماه برگزار می شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس