کد خبر: 354466
۰
۰
نسخه چاپی

واکنش وزیر کشور به شایعات در مورد مدرس خیابانی/ تغییرات کُند نیست

به گزارش قم پرس احمد وحیدی ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برگرداندن حکم استاندار سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه فضای مجازی ما «یله» و «رها» است و افراد هر جوری می‌خواهند در این فضا می‌نویسند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه اینگونه نیست و استاندار ما در سیستان و بلوچستان بسیار استاندار ارزشمند، قوی و پرکار و پرتلاشی هستند، افزود: در طوفان حاره ای اخیر نیز استاندار سیستان بسیار فعال و در میدان بودند، ایشان مورد استقبال همه مردم سیستان و بلوچستان و مسئولان محلی و رؤسای عشایر هستند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: استاندار سیستان و بلوچستان بسیار فرد توانمندی هستند و به هیچ وجه نه تنها قصد تعویض نداریم بلکه مرتب بیشتر مطمئن می‌شویم که انتخاب بسیار درستی داشته‌ایم.

تغییر استانداران کُند نیست

وحیدی همچنین در رابطه با فرآیند کُند تغییر استانداران اظهار داشت: تغییر استانداران کُند نیست، الان بیشتر از یک ماه از استقرار دولت نمی‌گذرد، لذا شناسایی‌ها باید انجام شود، مراحل خودش را طی کند و بعد به هیئت دولت برود، هیئت دولت هم کارهای مختلفی دارد و باید موارد را تصویب کند.

وی تاکید کرد: فرآیند تغییر استانداران کُند نیست، ضمن اینکه عجله زیادی نداریم و باید با دقت این کار را انجام دهیم و فکر می‌کنم در یکی دو ماه آینده کار تکمیل شود.

انتخاب از مسئولان ستادهای انتخاباتی به هیچ وجه ملاک ما نیست

وزیر کشور در پاسخ به این سوال خبرنگاران که حامیان آقای رئیسی از انتصاب‌های صورت گرفته رضایت ندارند، گفت: اینگونه نیست، حامیان آقای رئیسی از استانداران انتخاب شده راضی هستند و اینها حتماً می‌توانند و نشان می‌دهند که شعارها را به خوبی دنبال خواهند کرد.

وحیدی همچنین در خصوص استفاده از مسئولان ستادهای انتخاباتی در انتصابات اظهار داشت: انتخاب وزارت کشور خارج از این مسائل و بر اساس شایسته سالاری است.

وی با بیان اینکه در خصوص استانداری لرستان لیست بلندبالایی داشتیم از عزیزانی که می‌توانستند استاندار باشند، همه را بررسی کردیم و بر اساس شاخص‌هایی که داشتیم به آقای زیویار رسیدیم، تصریح کرد: خیلی جاها ممکن است به رؤسای ستاد برسیم یا نرسیم.

وزیر کشور یادآور شد: انتخاب از مسئولان ستادهای انتخاباتی به هیچ وجه ملاک ما نبوده و نیست.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید