کد خبر: 355050
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای دستورات حوزه بهداشت واجب است

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی علوم پزشکی قم، این مرجع تقلید در دیدار بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وی، با اشاره به اهمیت کار کادر درمان اظهار داشت: در اسلام موضوع اطبا مهم ارزیابی شده و به فعالیت آن‌ها تاکید شده است.

وی افزود: در امر کرونا، شما توانستید فعالیت‌های چشمگیری را داشته و به صورت حرفه‌ای و ایثارگرانه به مردم خدمات رسانی کنید.

این مرجع تقلید افزود: کار شما بسیار مهم است و کادر درمان در ایام پیک کرونا با همه توان تلاش کرده و اقدام‌ها و مسائل مربوط به کرونا همچنان باید ادامه داشته باشد .

وی بیان داشت: توجه به سلامت معنوی در کنار سلامت جسم، امر مهمی است که منجر به سلامت روحی شده و می‌تواند تاثیرهای بسیاری را به همراه داشته باشد.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مباحثی که در خصوص حوزه بهداشت مطرح می شود، مهم بوده و اجرای آن واجب است و باید تمامی این دستورها به درستی اجرایی و توجه به آن اقدام شود.

دیدار با آیت الله سبحانی

وزیر بهداشت همچنین در ادامه برنامه سفر خود به دیدار آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید رفت و با ایشان دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سبحانی در این دیدار گفت: موضوع فقه با پزشکی همراه بوده و این همراهی ادامه دار است و علم پزشکی و علم فقه همواره در کنار یکدیگر هستند.

وی افزود: بعد از آمدن دولت جدید یک فرصت و اقدامات بسیار عظیمی را شاهد هستیم، که خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف برای مردم در این مدت کوتاه انجام شده، که از شما قدردانی کرده و برای مجموعه دولت دعا می کنم.

اجرای دستورات حوزه بهداشت واجب است

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید