کد خبر: 355069
۰
۰
نسخه چاپی

مهلت بدهی‌های مالیاتی مراکز گردشگری قم تمدید شد

به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود، طی سخنانی با اشاره به گزارش وضعیت شهرهای کشور در این جلسه اظهار داشت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توام با پیگیری سیاست واکسیناسیون حداکثری در راستای جلوگیری از شیوع مجدد کرونا ضروری است.

استاندار قم با اشاره به قرار گرفتن برخی از شهرهای کشور در شرایط قرمز کرونایی افزود: در این شهرها قانون محدودیت در تجمع‌ها همچنان اعمال می‌شود. وی از تصویب استمهال تسهیلات بانکی آسیب دیده از کرونا در مراکز گردشگری و میراث فرهنگی تا پایان سال خبر داد و افزود: استمهال بدهی‌های مالیاتی این مراکز هم تا پایان آذر تعیین و تمدید شد.

سرمست بر توسعه واکسیناسیون و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق این هدف نیز تاکید کرد و گفت: برای گروه‌های شغلی مختلف از جمله اصناف، کسبه و شاغلان حمل و نقل عمومی فرصت تزریق واکسن فراهم شده است.

استاندار قم تصریح کرد: با بخشنامه‌ای که متعاقبا ابلاغ خواهد شد وضعیت فعالیت صاحبان اصناف و شاغلان حمل و نقل عمومی که واکسن دریافت نکرده‌اند مشخص خواهد شد.

سرمست خاطرنشان کرد: همچنین بخشنامه‌ای در حال تدوین و ارائه است که ساعت کاری اداره‌ها از ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر تعیین شود.

پرورش فکری و جسمی کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد

سرمست همچنین در نشست صمیمی با جمعی از کودکان و نوجوانان استان به مناسبت هفته ملی کودک و نوجوان طی سخنانی ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: نخستین گام در پیشرفت، آبادانی و عمران کشور، اهتمام به کودکان و نوجوانان و توجه به پرورش فکری و جسمی آنان است.

استاندار قم با اشاره به نقش نهادهای مختلف از جمله خانواده و آموزش و پرورش در تربیت و رشد فکری فرزندان افزود: باید تمایل‌ها و استعدادهای کودکان در تربیت آن‌ها در نظر گرفته شود و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی شناسایی استعدادها و تقویت هدایت آنها را امری ضروری دانست و گفت: در مرحله بعد حفظ و نگهداری استعدادها در کشور نیز بسیار مهم و حیاتی است.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود کاربردی نمودن آموزش.ها برای کودکان و نوجوانان را بسیار مهم دانست و افزود: باید شکاف موجود بین آموزش و پرورش و نیازهای فعلی جامعه برطرف شود.

سرمست با بیان اینکه در زمینه منزلت اجتماعی معلمان و استادان نیاز به یک بازنگری و کار فرهنگی کارشناسی شده داریم بیان کرد: بهترین معلمان و استادان باید در سطوح ابتدایی بکار گرفته شوند تا شاهد ارتقا کیفیت آموزش‌ها و رسیدن به اهداف متعالی در نظام تعلیم و تربیت باشیم. /

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید