کد خبر: 355161
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دبیر: لیگ کشتی اثرات مثبتی برای تیم‌های ملی داشته است

به گزارش قم پرس، نشست هماهنگی بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی جام یادگار امام (ره) امروز (یکشنبه) با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس، جواد یزدانی نیا نایب رئیس، عبداله فتوحی دبیر سازمان لیگ و جمعی از نمایندگان باشگاههای شرکت کننده برگزار شد.

در این نشست بحث و بررسی لازم در خصوص نحوه برگزاری مسابقات، برنامه مسابقات و تعیین میزبان‌ها صورت گرفت و در نهایت در این خصوص تصمیم گیری های لازم به عمل آمد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: امسال، سال حساس و خاصی است چون هم المپیک برگزار شد و هم مسابقات جهانی. با توجه به اینکه باید برنامه‌های خود را برای سال جدید هم استارت بزنیم، محدودیت‌هایی از نظر زمانی داریم که از باشگاه‌ها می‌خواهیم به خاطر منافع ملی در کنار فدراسیون و سازمان لیگ باشند. بدون شک لیگ برتر در دو سال اخیر نتایج مثبت بسیاری برای کشتی داشته که از جمله آن معرفی برخی از کشتی گیران به تیم ملی بوده است. امیدوارم این مسیر با حضور حامیان مالی در لیگ برتر تداوم داشته باشد و امسال نیز شاهد لیگ خوبی باشیم.

در ادامه نیز عبدالمهدی نصیرزاده رئیس سازمان لیگ کشتی به صحبت پرداخت و گفت: سال گذشته با وجود تمامی سختی‌های مربوط به ویروس کرونا لیگ را برگزار کردیم. امسال نیز هنوز با کرونا درگیر هستیم و از سوی دیگر به خاطر برنامه تیم‌های ملی برخی محدودیت‌ها را داریم. با توجه به استقبال خوب تیم‌ها از لیگ امسال، مسابقات هر گروه را در دور رفت در یک شهر و در دور برگشت در یک شهر دیگر برگزار خواهیم کرد تا رقابت‌ها چندان هم متمرکز نباشد. امیدواریم شرایط هم به نحوی پیش برود که مجوز حضور تماشاگران نیز در شهرستان‌ها حداقل برای تعداد محدودی صادر شود. جا دارد از تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر تشکر کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی برای کمک به کشتی پا پیش گذاشته اند. سعی می‌کنیم بعد از پایان لیگ برتر، جام باشگاه‌های جهان را هم با یک سال وقفه برگزار کنیم.

در پایان این جلسه برنامه مسابقات و شهرهای میزبان مشخص شد که متعاقباً اعلام می شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس