کد خبر: 355647
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فیفا اجازه میزبانی به عراق نمی‌دهد

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال عراق در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر میزبان سوریه و کره جنوبی است اما این کشور به دلیل مسائل امنیتی، باید در کشور ثالث به مصاف حریفان خود برود.

عدنان درجال وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال عراق گفت: با مخالفت فیفا نمی‌توانیم در بازی‌های آینده از حریفان خود میزبانی کنیم.

وی اظهار داشت: تصمیم‌گیری درباره بازی در ورزشگاه‌های عراق آسان نیست. گزارش‌های امنیتی مربوط به عراق مستمر به فیفا می‌رسد و آنها باید تحت چنین شرایطی تصمیم بگیرند. در نشست‌های متعدد با رییس فیفا احساس نکردم که عمدی برای محرومیت عراق از میزبانی دیدارهای بین‌المللی ملی و باشگاهی در کار باشد.

رییس فدراسیون فوتبال عراق افزود: هیچ هیجان و یا تعارفی در فیفا وجود ندارد. به ویژه اینکه آنها منتظر وضعیت کلی عراق هستند و اطلاعات دقیقی درباره موضوع مورد نظرشان دریافت می‌کنند.

تیم ملی فوتبال عراق در گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی با سه امتیاز از چهار بازی در رده پنجم قرار دارد. ایران با ۱۰، کره جنوبی با ۸ و لبنان با ۵ امتیاز در رده‌های اول تا سوم این گروه قرار دارند. ۲ تیم برتر گروه راهی جام جهانی می‌شوند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس