کد خبر: 356421
۰
۰
نسخه چاپی

کسب اعتماد و حمایت مردم سرمایه حقیقی شهرداری قم است

شهردار قم امروز با حضور در سامانه 137 و شرکت در چهارمین دوره طرح " شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو" گفت: شهرداری و شهر از عوارض مردم اداره شده و بر این اساس کسب اعتماد مردم برای شهرداری بسیار مهم بوده و ادامه حیات شهر منوط به اعتماد و حمایت مردم خواهد بود.

کسب اعتماد و حمایت مردم سرمایه حقیقی شهرداری قم است

به گزارش قم پرس: دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در حاشیه حضور در سامانه ۱۳۷ و شرکت در چهارمین مرحله طرح ” شهروند پرسشگر، مدیر پاسخگو” اظهار داشت: شهرداری و شهر از عوارض مردم اداره شده و بر این اساس کسب اعتماد مردم برای شهرداری بسیار مهم بوده و ادامه حیات شهر منوط به اعتماد و حمایت مردم خواهد بود.

وی ارتباط مستقیم با مردم را لازمه ایجاد اعتماد و آگاهی از مطالبات مردم دانست و افزود: شهروندی که با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرد انتظار حل مشکلات خود را داشته و هر چه در این‌طرف تماس با صداقت با مردم برخورد کنیم بر سرمایه اجتماعی شهرداری افزوده خواهد شد.

شهردار قم با درخواست از نیروهای سامانه ۱۳۷ بیان کرد: توقع بنده از نیروهای سامانه ۱۳۷ صبوری و مدارا با مردم بوده و اطلاعات خود را در مورد سازوکار شهرداری بالابرده تا بتوانند به‌خوبی شهروندان را راهنمایی کنند و خوشبختانه شاهد افزایش رضایتمندی مردم در روند پاسخگویی به شهروندان هستیم.

وی با پاسخگویی به ۴۳ تماس تلفنی ابراز کرد: باید همه به این موضوع دقت داشته باشیم که ناظر حقیقی عملکرد ما خداوند بوده، من نیز به نوبه خود قدردان نیروهای سامانه ۱۳۷ بوده و باید بدانند عملکرد مثبت آن‌ها تأثیر مثبتی بر اعتماد و حمایت مردم خواهد داشت.

سقاییان نژاد به مشکلات مطرح‌شده در تماس‌های تلفنی شهروندان اشاره کرد و گفت: مباحث مطرح‌شده بسیار متنوع بوده و با توجه به گستردگی وظایف شهرداری موضوعات مختلفی مطرح شد، اما درخواست برای نظافت شهر، مزاحمت‌های شغلی و ساخت‌وسازهای غیرمجاز بیشترین گلایه مردم است.

وی اداره شهر برای مردم را اصلی‌ترین رسالت شهرداری دانست و تصریح کرد: شهرداری موظف است در تمام مسائلی که مربوط به شهرداری است در کنار مردم بوده و باید بدانیم این مردم هستند که بودجه و هزینه شهرداری را پرداخت می‌کنند و باید تمام مطالبات مردم هرچند کوچک پیگیری شده تا رضایت مردم کسب شود.

شهردار قم ادامه داد: با بررسی که بنده انجام دادم بسیاری از مردم از پیگیری مشکلاتشان رضایت داشته اما متأسفانه از برخورد پرسنل دو منطقه رضایت نداشتند که پیگیری کرده تا تکریم ارباب‌رجوع به نحو احسن انجام‌شده و هیچ شهروندی مورد بی‌احترامی قرار نگیرد.*

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید