کد خبر: 357136
۱
۰
نسخه چاپی

پایان پویش فرهنگی ورزشکاران

خبرنگار: سارا پشوتن فرد

پایان پویش فرهنگی ورزشکاران

به گزارش قم پرس: پویش فرهنگی ورزشکاران رزمی کار که به همت هیئت کونگفو و هنرهای رزمی استان قم به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) و با
شعار:( من حضرت محمد(ص) را دوست دارم )برگزار شد.
دبیر هیئت کونگفوی استان قم در ادامه گفت: این پویش با هدف تکریم و گسترش فرهنگ و روح جوانمردی و اخلاق در میان اقشار مختلف بخصوص ورزشکاران انجام شد.
خواجه وند با بیان اینکه محیط ورزش همیشه جایگاه پهلوان منشی و اخلاق مداری در جامعه شناخته شده است بیان کرد: باید برای گسترش فرهنگ و اخلاق در جامعه همیشه و با روش های مختلف تلاش کرد که ورزشکاران نقش بسزایی در این میان دارند.
وی اظهار داشت: هدف این پویش شناخت و آشنایی بیشتر با اخلاقیات پیامبر اسلام بود که در همه جای جهان به نیکی و اقتدار معروف و شناخته شده هستند و باید با شناساندن ابعاد مختلف زندگی پیامبر اکرم و فرزندان بزرگوارشان زیبایی های اسلام و مذهب جعفری را به جهانیان شناساند تا در رقابت رسانه ایی موجود در جهان که در پی تخریب اسلام هستند فعالیتی کرده باشیم.
دبیر هیئت ویش فرهنگی و هنرهای رزمی استان قم درباره نتایج این پویش توضیح داد: این پویش با شعار (من حضرت محمد (ص)را دوست دارم) در هفته وحدت و با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران آغاز شد،ورزشکاران کلیپ های خود را به دبیرخانه هیئت کونگفو ارسال کردند که در پایان 38 کلیپ به مرحله پایانی راه یافتند و پس از انجام داوری 8 کلیپ شایسته تقدیر انتخاب شدند که به زودی از آن ها تجلیل بعمل خواهد آمد.
فعالیت های فرهنگی در هیئت های ورزشی همواره مورد تاکید مسئولان مختلف قرار داشته و با استقبال خوب ورزشکاران و خانواده در محیط ورزش روبرو می شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید