کد خبر: 357211
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دست پرسپولیس برای حریفان رو شده است/باید با طارمی جلسه می‌گذاشتند

بهنام ابوالقاسم پور در خصوص عملکرد پرسپولیس در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر فوتبال، گفت: عملکرد پرسپولیس در نقل و انتقالات ضعیف بود. این تیم بازیکنان خیلی مهمی را از دست داد. آنچه در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر شاهد بودیم این است که بازیکنان جدید نتوانستند در حد و اندازه‌های قبلی باشند.

مهاجم پیشین پرسپولیس تاکید کرد: ضمن اینکه فکر می‌کنم وقتش است پرسپولیس تغییر تاکتیک دهد. حریفان پرسپولیس می‌دانند این تیم با چه رویکرد و تاکتیکی بازی می‌کنند. به همین خاطر دست یحیی گل محمدی رو شده است و با توجه به بضاعت فعلی که دارد نیاز به تغییر تاکتیک دارد.

ابوالقاسم پور همچنین در خصوص اتفاقات رخ داده در تیم ملی ایران بین مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ گفت: موضوع را باید در همان روزهای ابتدایی مدیریت می‌کردند. اتفاق خاصی نیفتاده بود که آن را بزرگ کردند. اگر قرار بر هر نوع برخوردی هم بود باید در قالب گفتگو حل می‌شود.

وی با اشاره به تماس مربیان تیم ملی ایران با طارمی تاکید کرد: اصلاً این کار از سوی مربیان هم نباید انجام می‌شد. باید جلسه‌ای مشترک توسط بخش مدیریتی تیم ملی و فدراسیون فوتبال شکل می‌گرفت تا بحث مطرح شده به شکل صحیح حل و فصل می‌شد. منظورم این نیست که رفتار طارمی را نادیده بگیرند بلکه باید او را متوجه جایگاهی که داشت می‌کردند و حتی اگر لازم بود برخوردهای محکم‌تری هم از سوی فدراسیون اتفاق می‌افتاد.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: با یک تماس تلفنی که نباید موضوع به وجود آمده را مدیریت کرد. حل سوء تفاهم با ستاره ای که در اروپا می‌درخشد با تماس تلفنی نیست بلکه حفظ احترام متقابل برای ارکان تیم ملی ایران است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس