کد خبر: 357411
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس کل سازمان امور مالیاتی تاکید کرد:

مودی مداری، ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بر ضرورت تکریم مودیان مالیاتی و مودی مداری تاکید کرد و گفت: ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی از برنامه های مهم نظام مالیاتی است و در برخورد با مفاسد اداری و مبارزه با فرار مالیاتی هیچ خط قرمزی نداریم.

 مودی مداری، ارتقای سلامت نظام اداری و فساد ستیزی

به گزارش قم پرس: رسانه مالیاتی ایران، دکتر داود منظور با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم نظام مالیاتی، مبارزه فساد اداری و همچنین برخورد جدی با فرار مالیاتی است، گفت: با هدف ارتقای سلامت نظام اداری و حرکت به سمت نظام مالیاتی عادلانه و منصفانه، همه مدیران سازمان باید یک صدا و قاطعانه با فساد اداری برخورد کنند.
وی تصریح کرد: واحدهای نظارتی و حراستی سازمان امور مالیاتی کشور باید با هر گونه تخلف و فساد، برخورد جدی کرده و مقتدرانه و هوشمندانه با این موضوع رو به رو شوند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه، بر ضرورت ارتقای تفکر و فرهنگ مودی مداری با رویکرد افزایش رضایت مندی مودیان، بهبود تمکین مالیاتی و صیانت همزمان از حقوق دولت و مودیان مالیاتی تاکید کرد.
دکتر منظور، همچنین با اشاره به اینکه فرهنگ سازمانی، اخلاق اداری و سطح دانش و تخصص همکاران در ارتقای کارآیی سازمان و رضایت مودیان مالیاتی بسیار تاثیرگذار است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمت دانش محوری، تخصص گرایی و اخلاق مداری حرکت کند.
وی با بیان اینکه ارتباط با مودیان باید در برنامه روزانه مدیران قرار گیرد، گفت: مدیران کل و معاونین ایشان لازم است روزانه، زمانی را به صورت حضوری برای ارتباط با مودیان اختصاص دهند و همچنین از طریق سیستم پیامکی و یا از طریق ایمیل سازمانی و تقویت مرکز ارتباط مردمی سازمان با شماره 1526 در خصوص ارتباط با مودیان مالیاتی اهتمام ویژه ای بعمل آورند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید