کد خبر: 357477
۰
۰
نسخه چاپی
سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم خبر داد؛

اجرای 195 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب

سجاد عمرانی، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم گفت: در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، 195 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شده است که بیشتر آنها در حوزه کودکان و نوجوانان بوده است.

اجرای 195 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب

به گزارش قم پرس: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم پیرامون فعالیت‌های انجام شده در کتابخانه‌های عمومی استان قم به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران گفت: در هفته کتاب، اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کتابخانه های عمومی برنامه های فرهنگی متنوعی را در حوزه های مختلف کودک و نوجوان، رونمایی کتاب، معرفی و نقد کتاب، کارگاه آموزشی، مسابقه کتابخوانی، نشست های ترویجی و ... برگزار کردند که مجموعا 195 برنامه فرهنگی در این هفته برگزار شده است.
وی ادامه داد: در سال های اخیر تمرکز ما در کتابخانه های عمومی بیشتر در حوزه کودک و نوجوان بوده است و سعی کرده ایم با برنامه های آموزشی و فرهنگی متنوع در این حوزه، سهم خود را در پرورش نسل آینده ایفا کنیم؛ به همین جهت برنامه های فرهنگی کودک و نوجوان نظیر قصه گویی، جمع خوانی، مسابقات کتابخوانی، ساخت کاردستی و... با 85 برنامه، بیشترین سهم را در بین برنامه های هفته کتاب کتابخانه های عمومی قم داشته است. همچنین با توجه به بهبود وضعیت کرونا، با همکاری مدارس استان، تعدادی از دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی از کتابخانه های عمومی بازدید کردند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید