کد خبر: 357651
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت نام پنجمین دوره رقابت های قرآنی شوق تلاوت آغاز شد

حسین مقدم کیا دبیر اجرای طرح ملی شوق تلاوت در خصوص ثبت نام این دوره از مسابقات گفت: ثبت نام پنجمین دوره رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت برای تمامی نوجوانان قرآنی سراسر کشور آغاز شده است.

وی ادامه داد: این طرح ویژه نوجوانان سراسر کشور از سنین ۱۰ الی ۱۶ سال است و تقلیدی خوانی از اساتید مطرح مصری همچون مصطفی اسماعیل، عبدالباسط، منشاوی و شحات انور از جمله رشته‌های این دوره از رقابت‌ها است.

دبیر اجرایی شوق تلاوت شباب الرضا (ع) با اشاره به اینکه آذر ماه ۱۴۰۰ مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌ها برگزار خواهد شد، اظهار کرد: مؤسسات مجری طرح در مرحله مقدماتی این طرح را برگزار خواهند کرد و مرحله نیمه نهایی که به صورت غیر حضوری خواهد بود در حرم مطهر رضوی برپا می‌شود. همچنین در مرحله نهایی نیز که اسفند ماه برگزار می‌شود منتخبان در جزیره کیش به رقابت خواهند پرداخت و سپس منتخبان این دوره به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

مقدم کیا در پایان با تاکید بر اینکه مهلت ثبت نام این دوره تا ۲۰ آذر ماه خواهد بود، گفت: ثبت نام از طریق سایت www.melitelavat.ir انجام خواهد و نوجوانان قرآنی تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید