کد خبر: 357756
۰
۰
نسخه چاپی
رئیس کل سازمان امور مالیاتی تاکید کرد:

احترام به مودیان، تسریع در خدمات رسانی و کاهش فرآیند دادرسی

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه نظام مالیاتی خادم مردم است و وصول مالیات باید با رضایت و خرسندی مودی همراه باشد، گفت: رعایت احترام، تسریع و دقت در خدمات رسانی و کاهش فرآیند دادرسی مالیاتی، خواسته و مطالبه مردم است و باید به مطلوبترین شکل ممکن اجرایی شود.

 احترام به مودیان، تسریع در خدمات رسانی و کاهش فرآیند دادرسی

به گزارش قم پرس: رسانه مالیاتی ایران، دکتر داود منظور با اشاره به اینکه رضایت مودیان، اصل اساسی یک نظام مالیاتی کارآمد و مطلوب است، گفت: نظام مالیاتی باید به سمتی حرکت کند که مالیات ستانی با کمترین هزینه، با کمترین تبعیض و بی عدالتی و با رعایت حقوق مودیان انجام گیرد.
وی عنوان داشت: تسریع و دقت در خدمات رسانی، باید در دستور کار همه همکاران قرار گیرد. متاسفانه در برخی موارد، بعضی حسابرسان مالیاتی بدون دقت کافی، اقدام به صدور برگ تشخیص می کنند که هم سازمان و هم مودی را دچار مشکل می سازد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور همچنین از اتخاذ تمهیداتی ویژه برای تشویق همکارانی که برخوردی شایسته با مودی دارند و در فرآیند تشخیص، دقیق ترین و سریع ترین عملکرد را دارند، خبر داد و گفت: رفتار همکاران باید حرفه ای و اخلاقی باشد و از هر گونه اقدامی که باعث نارضایتی مودی شود باید پرهیز شود.
دکتر منظور تاکید کرد: مردم بدانند نظام مالیاتی، هوشمندانه، جدی و مقتدرانه با متخلفان برخورد می کند و حقوق و جایگاه مودی را در نظر می گیرد.
وی با اشاره به راه اندازی پنجره واحد خدمات الکترونیک مالیاتی گفت: بخش اعظمی از خدمات مالیاتی به صورت الکترونیکی و از طریق این پنجره واحد قابل ارایه به مودیان است و مودیان باید بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی از خدمات سازمان بهره مند شوند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید