کد خبر: 357773
۰
۰
نسخه چاپی

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با سازمان میادین

در راستای توسعه همکاری‌های پژوهشی و آموزشی، تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه آموزشی و پژوهشی مرکز علمی کاربردی شهرداری قم با سازمان میادین

به گزارش قم پرس:واحد خبر مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم، با حضور مهدی مبینی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم و علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی به امضاء رسید.

در ابتدای جلسه سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به رسالت آموزشی و پژوهشی این مرکز اظهار داشت: باتوجه به رسالت آموزشی این مجموعه در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان، به‌ویژه سازمان‌های مختلف شهرداری قم، این آمادگی را داریم تا در زمینه توافقات صورت گرفته دوره‌های آموزشی متناسب حرفه همکاران تدوین و اجرا نمایم.

مبینی، پژوهش را از دیگر نیازهای پیشرفت در مجموعه‌ها برشمرد و گفت: در مجموعه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم، آمادگی کامل در زمینه اجرای طرح‌های پژوهشی در حوزه‌های مختلف شهری به‌صورت تخصصی وجود دارد.

در ادامه این نشست، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار ساماندهی مشاغل شهری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای آموزش کارکنان این مجموعه ابراز کرد: بنای ما در راستای تکریم ارباب‌رجوع در این سازمان، آموزش کلیه پرسنل و کارکنانی بوده که به‌نوعی با این مجموعه همکاری دارند.

علیرضا مظفری پژوهش را از دیگر نیازهای این مجموعه برشمرد و تصریح کرد: در زمینه شناسایی مشاغل مزاحم که آیین‌نامه آن در هیئت‌وزیران به تصویب رسیده، این سازمان اقدام به راه‌اندازی شهرک‌های تخصصی نموده است.

وی عنوان کرد: برخی از مشاغل که برای شهروندان مزاحمت‌هایی ایجاد کرده‌اند و خارج از آیین‌نامه ابلاغی بوده را باید در طرح‌های پژوهشی شناسایی و نسبت به مکان‌یابی مناسب برای آنان اقدامات صورت پذیرد.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه همکاری بین مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم و سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری امضا شد.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید