۹۰ درصد دانش آموزان واجد شرایط در اردستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

به گزارش ایرنا، احمد خاکسار مهابادی یکشنبه در نشست مشترک با مدیر شبکه بهداشت و درمان و خبرنگاران افزود: تزریق واکسن برای ۱۰ درصد باقیمانده دانش آموزان نیز در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰ نفر از معلمان واکسن نزده اند تصریح کرد: این افراد به دلیل پزشکی نمی‌توانند واکسن دریافت کنند.

مدیر آموزش و پرورش اردستان در خصوص بازگشایی همه واحدهای آموزشی اظهار داشت: بازگشایی برپایه شیوه‌نامه.های ستاد ملی کرونا و رعایت کامل آن صورت گرفته و تاکنون مشکلی وجود نداشته است.

خاکسار مهابادی گفت: کلاس‌هایی که بیش از ۱۷ نفر دانش‌آموز داشته باشد به صورت نوبتی و ترکیبی آموزش می‌بینند و از شبکه شاد و کلاس حضوری استفاده می‌شود و طبق بررسی‌ها بازدهی کلاس‌های حضوری بهتر از استفاده از فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه برخی از خانواده‌ها که براثر کرونا عزیزی را ازدست داده اند نگران حضور فرزندان خود در مدرسه هستند، از رسانه‌ها خواست کمک کنند تا آرامش به والدین دانش‌آموزان بازگردد، نگران حضور فرزندان خود در مدرسه نباشند و در این مدت کسی مبتلا نشده است.

مدیر آموزش و پرورش اردستان گفت: بحث سلامت و آموزش دانش آموزان دغدغه مجموعه تعلیم و تربیت است و شبکه بهداشت ودرمان تاکنون ۹۸ بازدید از ۶۷ مدرسه ها داشته ۶۴ واحد نمره بالای ۸۰ گرفته، ۸۰ سامانه تهویه به ۱۳ واحد آموزشی تحویل شده است.

۱۴۹ نفر از دانش آموزان واجد شرایط اردستان هنوز واکسن نزده‌اند

مدیرشبکه بهداشت و درمان اردستان نیز گفت: از مجموع ۲ هزار و ۴۷ نفر دانش آموز واجد شرایط، ۱۴۹ نفر هنوز واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند که با همکاری مدرسه‌ها این افراد شناسایی و پیگیر حل این مساله هستیم.

حسن ذبیحی افزود: از ابتدای شروع کرونا تاکنون از یک‌هزار و ۴۰۳ نفر افراد پنج تا ۱۸ سال مشکوک به کرونا آزمایش گرفته شده و نتیجه ۳۱۰ نفر مثبت بوده و ۳۱ نفر بستری شدند.

وی با بیان‌اینکه با نظارت دقیق و مستمر از واحد های آموزشی اجازه ورود افراد مشکوک به کرونارا به مدرسه نمی دهیم خاطرنشان کرد: خانواده ها اطمینان داشته باشند مسوولان مراقب هستند مشکلی برای دانش آموز به وجود نیاید و اجازه دهند فرزندانشان به مدرسه بیایند و آموزش را به صورت حضوری داشته باشند.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان اردستان از رسانه ها خواست: به خانواده ها اطمینان دهند که شبکه بهداشت و درمان با نظارت مستمر خود اجازه نمی دهند شخص بیمار وارد مدرسه شود و جای نگرانی نیست.

مدیریت آموزش و پرورش اردستان ۴۸۵ نفر کادر آموزشی شاغل، ۷۰ واحد آموزشی و چهار هزار و ۳۹۵ نفر دانش آموز که ۲۳۱۵ نفر ابتدایی‌، ۱۱۳۰ نفر متوسطه اول و ۹۵۰ نفر متوسطه دوم و در مجموع ۵۲ درصد دختر و ۴۸درصد پسر است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید