کد خبر: 357872
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پیوستن ۲ بازیگر پیشکسوت به بی‌نشان و پخش پنجمین خورشید

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از صداوسیما، کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی جلوی دوربین سریال بی‌نشان به کارگردانی راما قویدل رفتند.

کاظم هژیرآزاد و اکبر رحمتی از بازیگران پیشکسوت عرصه تلویزیون، تئاتر و سینما بازی خود را در سریال بی‌نشان به کارگردانی راما قویدل، نویسندگی مشترک آزیتا ایرایی و مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی مرتضی رزاق‌کریمی آغاز کردند.

کاظم هژیرآزاد نقش حسین داور یعنی پدر فریده با بازی نیوشا ضیغمی و اکبر رحمتی نقش حبیب را که یار و همراه قدیمی شهاب با بازی پرویز فلاحی پور است، ایفا می‌کنند. همچنین تاکنون حدود ۴۵ درصد از تصویربرداری بی‌نشان انجام شده است و گروه سازنده این روزها در محله جماران مشغول ضبط سریال هستند.
مجید واشقانی، نیلوفر پارسا، پرویز فلاحی‌پور، سعید زارعی، هلن نقی‌لو، نیوشا ضیغمی، مریم کاویانی و مهدی فقیه از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی هستند. بی‌نشان در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سه سیما ساخته می‌شود.

پخش مستقیم فوتبال لیگ برتر از شبکه جام جم

بازی تیم های لیگ برتر همراه با تفسیر کارشناسان فوتبال در برنامه گزارش ورزشی پخش می شود.

فوتبال لیگ برتر؛ امروز با بازی تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال؛ ساعت ۱۶ به وقت تهران برابر با ۱۳:۳۰ وین و ۴:۳۰ به وقت لس آنجس و پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ ساعت ۱۸ به وقت تهران برابر با ۱۵:۳۰ به وقت وین ، ۶:۳۰ به وقت لس آنجلس از شبکه جهانی جام جم کانال ۱ اروپا و کانال ۲ آمریکا پخش می‌شود.

علی مغانی کارشناس فوتبال، در برنامه حضور دارد و پیرامون بازی ها صحبت می کند.

همچنین ادموند اختر؛ بازیکن سابق باشگاه استقلال و رضا جباری بازیکن سابق پرسپولیس به صورت مجازی میهمان برنامه خواهند بود.

برنامه گزارش ورزشی به تهیه کنندگی مهدی شریفی و با اجرای مهدی توتونچی امروز از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه جام جم خواهد رفت.

آغاز پخش پنجمین خورشید از دوشنبه برای آی‌فیلمی‌ها

پخش سریال تلویزیونی پنجمین خورشید به‌کارگردانی علیرضا افخمی، از هشتم آذر در آی‌فیلم فارسی آغاز می‌شود.

در خلاصه این داستان آمده اشت: محسن با خبر می‌شود که خواهر بزرگترش به خاطر مشکلات مالی و وضع بد زندگی‌شان، راضی شده تا با صاحب‌کار او که پیرمردی متمول است، ازدواج کند. همین امر موجب عصبانیت او شده تا جایی که به همراه دوستش همایون، تصمیم به دزدی می‌گیرند. در این زمان، در اثر برخورد یکی از موشک‌های صدام با زمین؛ او و همایون گردنبندی را می‌یابند که به واسطه آن می‌توانند به اندازه ۲۴ سال در زمان جلوتر رفته و آینده خود و خانواده‌هایشان را ببینند.

زنده یاد انوشیروان ارجمند، شبنم قلی خانی، حمیدگودرزی و مریم کاویانی از بازیگران اصلی این سریال هستند.

پنجمین خورشید هر روزساعت، ۱۷:۰۰ روی آنتن شبکه آی فیلم می رود و ساعت های ۰۱:۰۰ و ۰۹:۰۰ روز بعد بازپخش آن خواهد بود.

مجید افشاری در شما و آی فیلم ازکیفیت یا کمیت می گوید

برنامه شما و آی فیلم از شبکه آی فیلم فردا سه شنبه با موضوع کیفیت یا کمیت به روی آنتن خواهد رفت.

شما و آی فیلم که اجرای آن را مجید افشاری به عهده دارد، در این قسمت به موضوع کیفیت یا کمیت می پردازد و با نگاهی طنزبه کیفیت ساخت و ساز مسکن و عدم کیفیت و کمیت در بعضی از اجناس با مخاطبان آی فیلم گفت و گو می کند.

این برنامه نظر مخاطبان، عکس ها و ویدئو های ارسالی آن ها را پخش می کند و اطلاعاتی راجع به برنامه های در حال پخش از شبکه آی فیلم را ارائه می دهد.

برنامه شما و آی فیلم به تهیه کنندگی مصطفی هیودی فردا (سه شنبه، ۹ آذر) ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود و بازپخش آن روز چهارشنبه در ساعت ۷:۳۰ و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

پخش فیلم مستند دهخدای محقق دیگر از شبکه چهار

زندگی حرفه ای علی رواقی از قاب حکایت دل شبکه چهار سیما، دوشنبه هشتم آذرماه پخش خواهد شد. فیلم مستند دهخدای محقق دیگر به زندگی استاد علی رواقی ادیب برجسته معاصر اختصاص دارد.
علی رواقی استاد ادبیات فارسی، قرآن‌پژوه، شاهنامه‌پژوه، مصحح و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی است. او برگزیده دومین همایش چهره های ماندگار (۱۳۸۱) است. از او تاکنون آثار متعددی منتشر شده است که از این موارد می‌توان به پژوهش و ویرایش قرآن مترجم قدس قرآن قدس، تصحیح ترجمه مقامات حریری، تصحیح تفسیر قرآن پاک (با مقدمه مجتبی مینویتصحیح جلد اول بصائر یمینی، تصحیح فرهنگ تکمله الاصناف، تحیح مقاصد اللغه و تفسیر ۶ جلدی بصائر یمینی، ذیل فرهنگ‌های فارسی، سبک‌شناسی یا گونه‌شناسی ترجمه‌های قرآن، فرهنگ فارسی تاجیکی و.... اشاره کرد.
مجموعه مستند حکایت دل کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار سیماست که هر دوشنبه ساعت ۲۱ به یک استاد عرصه ادب و فرهنگ و هنر اختصاص دارد.
این برنامه جمعه حوالی ۱۲ظهر از شبکه‌چهار بازپخش می شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس