کد خبر: 357900
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته‌ای زیر ذره‌بین جهان‌آرا

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی برنامه جهان آرا، این برنامه که شنبه‌ها و دوشنبه‌ها به صورت زنده از شبکه افق پخش می شود، در تلاش است تا در گفتگو با کارشناسان و مسئولان، مسائل سیاسی روز را برای عامه مردم تبیین کند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی بهروز یاوری و با اجرای امیرحسین ثابتی، براساس مطالبه گری و بیان پرسش های اساسی مخاطبان از مسئولان و روشنگری درباره اتفاقات روز گذاشته شده است که این رخدادها عمدتا در بستر سیاسی، اقتصادی و گاهی فرهنگی اتفاق می افتد.

جهان آرا امشب (۸ آذر) با موضوع بررسی رویکرد جدید ایران در مذاکرات هسته‌­ای میزبان سید محمد مرندی، عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و تحلیلگر مسائل بین‌الملل و سیدمصطفی خوش چشم، کارشناس مسائل بین الملل و سیاست خارجه خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند این برنامه را در ساعت ۲۲ و تکرار آن را روز بعد، ساعت ۱۴:۳۰ از قاب شبکه افق تماشا کنند.

نقش سردار شهید سلیمانی در تسریع افول آمریکا

برنامه شب بخیر آمریکا، امشب دوشنبه (۸ آذر) ساعت ۲۲ به تبیین موضوع نقش سردار سلیمانی در شکست هیمنه آمریکا می‌پردازد.

این برنامه امشب میزبان سعدالله زارعی استاد روابط بین الملل خواهد بود تا ابعاد و محورهای جایگاه شهید سلیمانی در تحولات منطقه و شکست سیاستهای آمریکا را برای بینندگان و مخاطبان تبیین و تحلیل نماید.
شب بخیر آمریکا در هر برنامه یکی از موضوعاتی که نشانگر قدرت رو به افول امریکاست را به تصویر می کشد.

برنامه گفت‌وگومحور شب بخیر آمریکا با بخش های متنوعی نظیر موشن گرافی (گرافیک متحرک) موضوع و محورها، گفت وگو با کارشناسان داخل استودیو، ارتباط اینترنتی در بستر فضای مجازی با کارشناسان خارجی قصد دارد، موضوع‌های مطرح شده در برنامه را برای مخاطبان تبیین و تحلیل کند.
برنامه شب بخیر آمریکا کاری از گروه اقتصاد شبکه پنج سیماست که در۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی اصغر بالسینی و با اجرا و کارشناسی مراد عنادی تهیه و تولید می شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس