کد خبر: 357973
۰
۰
نسخه چاپی

ارسال پیامک بدهی عوارض نوسازی به مالکان املاک به‌صورت فصلی در قم

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم یکی از عوارض‌های مربوط به حوزه شهری را عوارض نوسازی دانست و گفت: در این زمینه مقررشده که پیامک‌های بدهی عوارض نوسازی املاک در ابتدای هرفصل و به‌صورت 3 ماه یک‌بار به مالکین املاک ارسال شود.

ارسال پیامک بدهی عوارض نوسازی به مالکان املاک به‌صورت فصلی در قم

به گزارش قم پرس:محمد وحیدنیا با اشاره به اهمیت پرداخت عوارض در آبادانی شهرها اظهار داشت: شهرداری از مجموعه‌هایی بوده که درآمد و هزینه آن از و برای مردم بوده است که در این زمینه هرچه مشارکت‌های مردمی افزایش پیدا کند توسعه شهر نیز با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

وی یکی از عوارض‌های مربوط به حوزه شهری را عوارض نوسازی دانست و ابراز کرد: در این زمینه مقررشده که پیامک‌های بدهی عوارض نوسازی املاک در ابتدای هرفصل و به‌صورت ۳ ماه یک‌بار به مالکین املاک ارسال شود.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم ادامه داد: از شهروندان تقاضا نموده در صورت عدم ارسال این پیامک به واحد نوسازی مناطق مربوطه مراجعه نمایند.

وی یکی دیگر از عوارض‌ها را مربوط به خودرو برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه عدم پرداخت عوارض خودرو مشمول ۲ درصد جریمه ماهیانه می‌شود، لازم است شهروندان به‌منظور جلوگیری از این جریمه، نسبت به پرداخت این عوارض از طریق دفاتر پیشخوان و یا شهرداری قم اقدام نمایند.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید