کد خبر: 357992
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دفاع ۸ نفره و بازی فشرده ذوب آهن را پیش بینی می‌کردیم

به گزارش قم پرس رسول خطیبی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در اراک اظهار کرد: سبک بازی ذوب آهن به شکلی است که در دفاع با ۸ نفر کار می‌کند و برای انجام بازی مستقیم و ضدحمله برنامه ریزی دارد. ما همه این موضوع را پیش‌بینی‌کرده بودیم و اجازه خلق موقعیت به این تیم ندادیم.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن در همه بازی‌های خوب کار کرده است و نفرات خوبی هم برای اجرای سبک بازی خود در اختیار دارد.

سرمربی آلومینیوم اراک عنوان کرد: به دلیل فشردگی بازی حریف‌، سعی کردیم از کناره‌ها استفاده کنیم و روی شوت‌زنی ایجاد موقعیت کنیم اما بعضی وقت‌ها توپ‌ها گل نمی‌شود.

خطیبی تأکید کرد: با وجود کسب نتیجه تساوی در بازی خانگی، آلومینیوم بازی خوبی به نمایش گذاشت از کیفیت تیمم راضی هستم.

وی ادامه داد: از کمیته داوران و مسئولان فدراسیون خواهش می‌کنم با مربیانی که قبل و بعد از بازی درباره داوران صحبت می‌کنند برخورد کنند. این جو و استرسی که به داوران می‌دهند، کار درستی نیست.

سرمربی آلومینیوم گفت: اعتقاد داشتیم که دو بازیکن آنها باید اخطار و کارت قرمز می‌گرفت و پنالتی‌مان هم گرفته نشد، با این حال می‌گوئیم که آقای مهدوی بهترین داوری را انجام داد و به همه داوران خسته نباشید می‌گویم. فکر می‌کنم اگر فکرمان به مسائل فنی باشد کیفیت فنی فوتبال ایران بالا می‌رود.

خطیبی عنوان کرد: اگر هر مربی که درباره داوری صحبت می‌کند ۱۰۰ میلیون جریمه کنند هیچ کس دیگر صحبت نمی‌کند. ما و سپاهان تنها تیم‌هایی هستیم که درباره داوری صحبت نمی‌کنیم، ولی بقیه تیم‌ها با احترام این کار را انجام می‌دهند و از کمیته انضباطی و کمیته داوران انتقاد دارم که هیچ برخوردی انجام نمی‌دهند؛ اگر برخوردی نمی‌کنند، ما هم در مورد مسائل داوری صحبت کنیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس