کد خبر: 358171
۰
۰
نسخه چاپی
با گذشت 48 ساعت از آغاز نام نویسی در سامانه ثمن؛

ثبت نام بیش از چهارده هزار متقاضی قمی در طرح جهش تولید مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از ثبت نام 14361 متقاضی قمی در سامانه طرح جهش تولید مسکن پس از گذشت دو روز از آغاز ثبت نام خبر داد.

ثبت نام بیش از چهارده هزار متقاضی قمی در طرح جهش تولید مسکن

به گزارش قم پرس: اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: بعد از گذشت دو روز از آغاز ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم، 14201 متقاضی در شهر قم، 118 متقاضی در شهر کهک،32 متقاضی در شهر دستجرد و 10 متقاضی در شهر سلفچگان نام نویسی کرده اند.

وی افزود: ثبت نام در طرح جهش تولید مسکن در استان قم از روز سه شنبه هشتم آذرماه شروع شده است و تا یک ماه ادامه خواهد داشت.

صبوری گفت: متقاضیان برای نام نویسی به سامانه طرح جهش تولید مسکن به نشانی https://saman.mrud.ir/ مراجعه نمایند.

وی توضیح داد: متقاضیان فاز پنج که در خرداد ماه ثبت نام کرده اند نیاز به ثبت نام مجدد نداشته و به صورت مستقیم به طرح جدید وارد خواهند شد.

صبوری گفت: متقاضیان امیرکبیر نیز در صورت تمایل به ثبت نام در شهر قم می بایست نسبت به حذف و انصراف از آن جا اقدام و مجدد در سامانه ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: اقدامات و جزییات بعد از ثبت نام، متعاقباً از طریق رسانه های جمعی و سامانه ثمن به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و درخواست می می شود ثبت نام کنندگان از مراجعه حضوری به این اداره کل خودداری کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید