کد خبر: 358174
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رسانه مراسم یادبود پیشکسوت فقید ایرنا

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم یادبود زنده یاد حبیب سنگ‌تراش، پیشکسوت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا)، عصر امروز جمعه ۲۸ آبان‌ماه به صورت حضوری و برخط برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ دقیقه در سالن مرواید هتل هما در تهران، برقرار خواهد بود و به صورت برخط از صفحه sangtarash۱۰۰@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام و شبکه اسکایپ هتل هما، نیز پخش خواهد شد.

زنده‌یاد سنگتراش مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاون اجرایی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) را بر عهده داشت،‌ ریاست دو دوره دانشکده خبر نیز از دیگر مسئولیت‌های وی در این سازمان بود.

وی به‌رغم تحمل رنج بیماری به عنوان جهادگری توانمند با برنامه‌ریزی دقیق‌، بنیان حوزه بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ (وابسته به جهاد دانشگاهی) را بنا نهاد و نقشی اساسی در فعالیت‌های بین‌المللی این دانشگاه داشت.

ریاست جهاد دانشگاهی تربیت معلم، مدیرکل اداری وزارت علوم تحقیقات و فناوری، عضویت در سپاه قدس، مسئولیت در خبرگزاری منطقه‌ای جنوب شرق آسیای ایرنا، مسئولیت‌های متعدد در دانشگاه تربیت معلم، مسئولیت امور بین‌الملل دانشگاه علم و فرهنگ و پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی بخشی از سوابق اجرایی مرحوم سنگتراش بود.

حاج حبیب سنگتراش، دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به قافله یاران شهیدش پیوست.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس