کد خبر: 358177
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مرادی از داوری در جام جم می‌گوید و نماینده زابل مهمان دستخط می‌شود

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا، نجمه جودکی و سهیل مستجابیان به ترکیب سریال تلویزیونی نوار زرد ۲ به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی محمد رضا شفیعی اضافه شدند.

نجمه جودکی مجری جوان تلویزیون از گویندگی در رادیو فعالیت خود را آغاز کرد و با مجموعه های سین مثل سریال، فرصت ویژه، مثبت هفده، هفت ترانه و ترانه باران به شهرت رسید و اکنون جلوی دوربین نوار زرد ۲ به نویسندگی کریم لک‌زاده قرار گرفت.

همچنین سهیل مستجابیان وارد عرصه بازیگری در تئاتر شد و در فیلم های سینمایی بی حسی موضعی و احمد به تنهایی، به ایفای نقش پرداخته است، اما عمده شهرت وی به دلیل فعالیت‌هایش در فضای مجازی است.

تصویربرداری این سریال در لوکشین‌های متفاوت همچنان ادامه دارد و به‌زودی از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

پیش از این حضور بازیگرانی همچون: بانیپال شومون، حسام محمودی، مهشید جوادی، پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، امیر حسین صدیق، ایوب آقاخانی، آذین احرامی، شهرام شکیبا و ستاره سادات قطبی معرفی شده اند.

پندار اکبری پرونده سریال‌های دانشجویی را در «سریالیست» باز می‌کند

در قسمت امشب «سریالیست» پدرام کریمی میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زعفرانی» است و پندار اکبری نیز پرونده سریالهای دانشجویی را در برنامه باز می‌کند.

حامد محمدی کارگردان و حدیث میرامینی بازیگر سریال «زعفرانی» مهمانان نخستین بخش از «سریالیست» هستند؛ سریالی که نوروز ۹۵ پخش شد و بازپخش آن از شبکه دو بهانه گفت‌وگو با آنها است.

در بخش نوستالژی مجید گیاه‌چی برنامه‌ساز که با سریال «در چشم باد» بازیگری را نیز در نقش میرزا کوچک خان جنگلی تجربه کرده، به مناسبت صدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان به برنامه می‌آید و از خاطرات ساخته ماندگار مسعود جعفری جوزانی می‌گوید.

این هفته همچنین پندار اکبری مهمان بخش پرونده است و در آستانه روز دانشجو با سریال‌هایی خاطره بازی می کند که با موضوعات دانشجویی ساخته شده است.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

نماینده مردم زابل مهمان دستخط می شود

برنامه دستخط شبکه پنج سیما، این هفته جمعه ۱۲ آذرماه ساعت ۱۶ میزبان دکتر حبیب الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی خواهد بود.

ده مرده که پیش از این مسوولیت های مختلفی همچون استانداری لرستان، سیستان و بلوچستان و کرمان را در کارنامه سیاسی خود ثبت کرده است، در این برنامه از چگونگی تعامل دولت سیزدهم با مجلس یازدهم شورای اسلامی سخن خواهد گفت.

این نماینده مجلس، در این برنامه به تحلیل جایگاه و عملکرد مجلس شورای اسلامی، دغدغه‌های مردم و مشکل آب سیستان و بلوچستان و بررسی راه‌حل‌ها خواهد پرداخت.

ناگفته‌های حادثه‌ تاسوکی از دیگر موضوعاتی است که در برنامه دستخط مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

دستخط که به گفت‌وگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، پزشکی و اجتماعی می‌پردازد، کاری از گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما است.

این برنامه گفت‌وگو محور و تحلیلی را مریم حداد تهیه کنندگی می‌کند و با اجرا، سردبیری و نویسندگی محمد حسین رنجبران هر هفته جمعه‌ها ساعت ۱۶ از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

توقف اتوبوس خنده رو در ایستگاه صادقیه

هشتمین قسمت از برنامه شاد و مفرح خنده رو به تهیه کنندگی شهرام راد جمعه ۱۲ آذرماه ساعت۲۲ و ۲۰ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

این برنامه شاد با اجرای مرتضی حسینی این هفته به محله صادقیه (فلکه اول) می رود و مهمان اهالی این محله خواهد بود.

برنامه خنده‌رو سوار بریک اتوبوس شهری در داخل شهر تهران تردد می کند و اتفاقات جذابی مثل لب آهنگ، استند آپ، اجرای موسیقی و اجرای لطیفه توسط مردم انجام می شود.

تماشای سریال «اثبات بی گناهی» از شبکه چهار

سریال خارجی «اثبات بی گناهی» محصول ۲۰۱۹ از بامداد شنبه ۱۳ آذرماه از شبکه چهار سیما بازپخش می شود.

اثبات بی گناهی با نام اصلی Proven Innoncent و با کارگردانی "Patricia Riggen" در سال ۲۰۱۹ در ژانر درام تهیه و تولید شده است.

پخش این سریال ۱۰ قسمتی با مدیریت دوبلاژ رضا آفتابی از شنبه ۱۳ آذرماه ساعت ۲۴ آغاز می‌شود.

در خلاصه فیلم آمده است: مادلین اسکات و برادر دوقلوی او لیوای در دوران دبیرستان به قتل دوست صمیمی مادلین رزماری لینچ محکوم و ناعادلانه به زندان می‌روند. دادستان که مرد مقتدری است با وجود ...

سریال اثبات بی گناهی به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از جمعه ۱۲ آذر، هر شب ساعت ۲۴ پخش و در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ بازپخش می‌شود.

برفراز هستی روی آنتن می رود

فیلم کوتاه برفراز هستی به کارگردانی علیرضا سلیمانی و تهیه کنندگی حجت سلیمانی اصل ۱۲ آدم همزمان با روز جهانی معلولین روی آنتن می‌رود.

هیچ انسانی خودش انتخاب نمی‌کند که معلول باشد. با این حال، بعضی از انسان‌ها، از بدو تولد یا در دوران زندگی خود، دچار معلولیت‌ می‌شوند. زندگی برای این افراد، گاهی به‌کل با تجربه دیگر انسان‌ها متفاوت است. اما به طور کل زندگی آنها جدای دیگر افراد به اصلاح توانمند، که فقط توانایی را در راه رفتن، دیدن، شنیدن و غیره می دانند خلاصه نمی شود.

گاهی این افراد توانایی هایی از ظرفیت وجودی خود به معرض نمایش می گذارند که می تواند منشوری از روایت عارفانه از ظرفیت های وجودی همه انسان‌ها باشد اما برخی آن را در خود احساس نمی کنند، اما بعضی دیگر عجیب ازآن برای خود پله متعالی شدن می سازند و مسیر زندگی را باموفقیت و امید به آینده طی می کنند و بر فراز هستی نیز به تبع این موضوع که ناتوانی جسمی سدی برای فتح قله های موفقیت در زندگی نخواهدبود سعی دارد در تفهیم این جمله که معلولیت در هر حدی ناتوانی محسوب نمی‌شود، گام موثری بردارد.

این فیلم داستان زندگی نوجوانی روستایی به نام علی محمد را به تصویر خواهد کشید که به‌دلیل محدودیت جسمانی نمی تواند دوستان خود را در کوهنوردی همراهی کند.

آیتم هایی از فوتبال و کشتی در برنامه این هفته ورزش ایران بررسی می شود.

در استودیو ورزش ایران این هفته میزبان مسعود مرادی داور پیشین بین المللی و باسابقه فوتبال خواهیم بود و درباره قضاوت دربی هفته آینده، از نقطه نظرات و تجارب ارزنده ایشان بهره مند می‌شویم و در بخش میهمان تلفنی، مسعود مصطفی جوکار سرمربی تیم کشتی آزاد ارتش ایران پاسخ‌گوی سوالات مجریان برنامه خواهند بود.

ورزش ایران با تهیه کنندگی مهدی شریفی و اجرای غزاله کفاش طلب و محمدرضا علیپور، شنبه ها ساعت یک و ۳۰ دقیقه به وقت تهران از جام جم پخش می شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس