بستری شدگان بخش کرونای شاهین‌دژ تک رقمی شد

امین قلندرزاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون تنها هشت بیمار در بخش کرونای بیمارستان شهید راثی این شهرستان بستری هستند که از این تعداد پنج نفر در بخش آی سی یو خدمات درمانی دریافت می کنند.

وی اضافه کرد: کاهش بستری شدگان وضعیت رنگ بندی شاهین دژ را از حالت نارنجی در ماه گذشته به وضعیت زرد تغییر داده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: همکاری شهروندان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کنار استقبال مناسب از امر واکسیناسیون موجب کاهش آمار مراجعه کنندگان و بستری شدگان بخش کرونای بیمارستان این شهرستان شده است.

قلندرازده تاکید کرد: با تلاش گسترده کارکنان شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح‌های مختلف شامل، آموزش، اطلاع رسانی، همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم، امکان تغییر وضعیت به حالت آبی نیز در ماه‌های آینده امکان‌پذیر و دور از دسترس نیست.

وی با تاکید بر اینکه عادی انگاری در شرایط فعلی نیز می‌تواند خطرناک باشد، بیان کرد: انتظار می‌رود این وضعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مشارکت مردم همچنان تداوم داشته باشد.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

شاهین‌دژ با ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است؛ این شهرستان از جمله نخستین شهرستان‌های آذربایجان‌غربی بود که شیوع بیماری کرونا در آن تثبیت شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید