ثبات ویروس کرونا در گیلان/ ۲ شهرستان بار دیگر زرد شدند

فردین مهرابیان با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: آمارهای کرونایی گیلان در تعداد مبتلایان و بسترهای طی روزهای گذشته ثبات تقریبی داشته است.

وی با بیان اینکه این شرایط شکننده بوده و با هر گونه عادی انگاری می‌تواند این وضعیت را تغییر دهد، افزود: بر اساس آخرین آمارهای وزارت بهداشت ۱۳ شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تغییر وضعیت رنگ بندی در دو شهرستان تالش و لاهیجان، گفت: این شهرستان‌ها که پیش از این در وضعیت آبی کرونایی بودن دوباره به وضعیت زرد بازگشتند.

وی با بیان اینکه این نشان دهنده این بوده که عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی می‌تواند دوباره گیلان را به شرایط سخت گذشته بازگرداند، تصریح کرد: شهرستان‌های رودبار و آستارا نیز همچنان زرد هستند.

مهرابیان به تغییر رنگ رضوانشهر نیز اشاره و با بیان اینکه این شهرستان از وضعیت زرد به وضعیت آبی رسیده است، گفت: رودسر، املش، سیاهکل، لنگرود، آستانه اشرفیه، خمام، رشت، شفت، بندرانزلی، صومعه سرا، فومن، و ماسال در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

وی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون را در شکست کرونا مؤثر دانست و از مردم خواست تا شکست کامل کرونا همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید