کد خبر: 358333
۰
۰
نسخه چاپی

مشارکت 76 درصدی امدادگران قمی در سومین دوره‌ی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از مشارکت 76 درصدی امدادگران قمی در سومین دوره‌ی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران خبر داد.

 مشارکت 76 درصدی امدادگران قمی در سومین دوره‌ی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران

به گزارش قم پرس: جمعیت هلال احمر استان قم، هادی سلیمی با اعلام این خبر گفت: سومین دوره‌ی انتخابات باشگاه امدادگران و نجاتگران در روز چهارشنبه 10 آذرماه به صورت الکترونیکی و ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور برگزار شد که 76 درصد از امدادگران هلال احمر استان در این انتخابات شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات 19 نفر از استان قم کاندید بودند بیان کرد: ۴۹۱ امدادگر از مجموع ۶۴۰ امدادگر فعال و دارای درجه امدادگری و پرونده الکترونیک در سامانه امدادیار در انتخابات شرکت کردند که استان قم از میان 31 استان دیگر و همچنین شعبه کیش، رتبه‌ی سیزدهم را از نظر درصد مشارکت کسب کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: با شرکت فعال امدادگران و نجاتگران و پیگیری و زحمات همکاران، استان قم از نظر درصد مشارکت، بالاتر و پیشتاز از استان‌های بزرگ با تعداد شعب و امدادگر بیشتر همچون تهران، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، مرکزی، سمنان و ... قرار گرفته است.

لازم به ذکر است: مشارکت در جذب و سازماندهی اعضای داوطلب امداد و نجات، ایجاد بسترهای ارتباط مستقیم با ‏تمامی امدادگران و نجاتگران، تدوین و پیشنهادات اجرایی و پیگیری ساز و کارهایی مناسب برای افزایش مشارکت امدادگران ‏از وظایف باشگاه شهرستانی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید