کد خبر: 358371
۰
۰
نسخه چاپی

جُنگ تلاوت محور صهبا برنامه جدید شبکه قرآن و معارف سیما

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما؛ در راستای رویکرد شبکه قرآن و معارف سیما در خصوص تولید و پخش برنامه‌های تلاوت محور، برنامه جدید «صهبا» که مبتنی بر تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به صوت خوش در تلاوت و اهمیت استماع قرآن در زمینه‌سازی انس با قرآن و در عین حال متناسب با ذائقه مخاطب طراحی شده از شبکه قرآن و معارف سیما به مدت یک ساعت به صورت زنده روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۲۰ از شبکه قرآن و معارف سیما روی آنتن خواهد رفت.

«صهبا» با میان برنامه‌ها و بخش‌های جذابی همچون پخش مستند گفتگو با قاریان مشهور جهان اسلام، گفتگو با قاریان میهمان بیت رهبری، جلسات خانوادگی قرآن کریم و آیتم‌های جذاب گوناگون دیگر از شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه کنندگی سید محمد قاسمیان تقدیم نگاه مخاطبان قرآن دوست خواهد شد.

گفتنی است بخش «مشارکت در تلاوت قرآن برنامه صهبا» از بخش‌های اصلی و مهم این برنامه است که در آن فراز مشهوری از یکی از قاریان پخش شده و سپس از مخاطبان خواسته می‌شود تا ادامه آن فراز را تلاوت و برای برنامه ارسال نمایند؛ در همان برنامه بهترین تلاوت‌های ارسال شده پخش خواهد شد.

ارتباط بینندگان با این برنامه از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۶۶، سامانه پیام گیر ۲۷۸۶۸۰۰۰، نشانی sahba_qtv در فضای مجازی و همچنین از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه با آدرس www.qurantv.ir می‌باشد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید