کد خبر: 358376
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار قم درگذشت پدر شهید احمد حیدری زنجانی را تسلیت گفت

به گزارش روز شنبه استانداری قم،‌ در پیام سید محمد تقی شاهچراغی آمده‌است: خبر ارتحال مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر ابوالشهید حجت الاسلام والسلمین حاج شیخ نورالدین حیدری زنجانی(ره) نماینده حضرت امام خمینی(ره) در سپاه سرافراز کردستان در دوران دفاع مقدس و نماینده اسبق ولی فقیه در لشگر امام علی بن ابیطالب(ع) موجب تأسف و تأثر گردید.
پیام حاکیست: آن عالم فاضل و وارسته سالیان متمادی از حیات پر برکت خود را در راه مجاهدت و دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی سپری کرد و با خدمت خالصانه و مجاهدانه و کوله باری از باقیات و صالحات به دیدار معبود شتافت.
پیام ادامه یافته‌است: اینجانب با قلبی مالامال از غم و اندوه، ضایعه درگذشت این خادم با اخلاص و فداکار انقلاب اسلامی را به خانواده محترم و عموم همکاران، همرزمان و بازماندگان ایشان به ویژه مردم غیور خطه کردستان تسلیت عرض نموده و با آرزوی علو درجات از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید و تندرستی و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم، امیدوارم روح مطهر آن عزیز سفر کرده در کنار ارواح طیبه اولیاء، شهداء و فرزند شهیدش، مشمول مغفرت و رضوان الهی باشد.

«احمد حیدری» فرزند مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حیدری و «جمشید حیدری» برادر زاده وی هستند که هر دو در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیدند و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شدند.

گفتنی‌است پیکر آن مرحوم، امروز (۱۳ آذر) ساعت ۱۴ از مسجد باب الجنه در خیابان انقلاب اسلامی (چهارمردان) قم به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

همچنین آیین بزرگداشت این عالم فقید، امشب همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد آل یاسین محله چهل‌درخت نیروگاه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید