کد خبر: 358421
۰
۰
نسخه چاپی

اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر با ارتقاء دوربین‌های نظارتی به دوربین‌های ثبت تخلف

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از هماهنگی مجموعه شهرداری قم با پلیس راهور جهت استفاده از سامانه‌های نوین ثبت تخلف در راستای اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان خبر داد.

اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر با ارتقاء دوربین‌های نظارتی به دوربین‌های ثبت تخلف

به گزارش قم پرس:دکتر مسعود طبیبی در گفتگوی رادیویی با شهروندان در برنامه بی‌تعارف از رفع مشکلات بهره‌برداری از سامانه ثبت تخلف خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه یکی از اختلافات پلیس راهور و شهرداری در نحوه استفاده از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف برطرف شده است.

وی با یادآوری قانون دسترسی مستقیم پلیس راهور به سامانه‌های نرم‌افزاری دوربین‌های ثبت تخلف و نظارتی افزود: با توجه به قانون و توافق بین شهرداری و پلیس راهور، سامانه‌هایی که بتواند هر دو ارگان را پوشش بدهد هفته پیش خریداری‌شده و پلیس راهور نیز دسترسی مستقیم به دوربین‌ها خواهد داشت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: به‌زودی نحو انتقال داده‌های این دوربین‌ها به سِرور نیز مشخص‌شده و تا پایان سال تمام دوربین‌ها به‌تدریج فعال‌شده و تخلفات رانندگی شهروندان اعمال قانون می‌شود.

وی از ارتقاء دوربین‌ها نظارتی به ثبت تخلف خبر داد و بیان کرد: برای دوربین‌های نظارتی امکان ثبت تخلف تعریف‌شده و به‌زودی این دوربین‌ها نیز در سطح شهر امکان عکس‌برداری داشته و ثبت تخلف دقیق‌تر انجام می‌شود.

طبیبی از شهروندان خواست با اصلاح رفتارهای ترافیکی خود در بهبود ترافیک شهر مشارکت داشته و اضافه کرد: رفتار ترافیکی با اجرای درست قانون و به کمک دوربین‌های ترافیکی قابل اصلاح بوده و امیدواریم شهروندان در ایجاد ایمنی و ترافیکی قانونمند همکاری لازم را داشته باشند.***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید