کد خبر: 358507
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد پایتخت

به گزارش قم پرس دربی ۹۷ پایتخت در حالی بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران بدون گل به پایان رسید که عملکرد بازیکنان دو تیم انتقاداتی را از عملکرد آنها به همراه داشت.

تاکتیک‌های یحیی گل محمدی و فرهاد مجیدی سبب شد تا دروازه‌بانان دو تیم بدون کوچک‌ترین احساس خطر، نود دقیقه را پشت سر بگذرانند.

بازیکنان دو تیم در حالی سعی داشتند همدیگر را محک بزنند که تعداد پاس‌های کوتاه آنها در زمین خودشان دو برابر تعداد پاس‌ها در زمین حریف بود.

استقلالی‌ها که سعی داشتند بازی را از دفاع شروع کنند هر وقت به در بسته خوردند توپ را به طور مستقیم برای رودی ژستد و کوین یامگا ارسال کردند تا دو بازیکن خارجی بتوانند فشار حریف را کم کنند اما آنها هم راه به جایی نمی‌بردند تا خیلی زود آبی‌ها حالت دفاعی پیدا کنند.

در و دیوار جای بهتری بود!

۱۱ شوت سهم دو تیم در دربی ۹۷ بود. استقلال تهران ۵ و پرسپولیس ۶ شوت زدند که هیچیک راه به چارچوب پیدا نکرد. حسینی در جریان دیدار تنها دو بار به خاطر ارسال از جناحین روی زمین افتاد و حامد لک نیز تنها یک بار روی اشتباه فرشاد فرجی دنبال توپ دوید تا جلوی پای مهاجم آبی پوشان نیفتد.

مهاجمان دو تیم در حالی هیچ عملکرد قابل قبولی از خود نداشتند که تعداد توپ‌های دریافتی آنها نیز در مجموع کمتر از ۱۰ بار در داخل محوطه جریمه بود.

شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد پایتخت

پرسپولیس روی مرز ۵۰۰

سرخپوشان پایتخت در این دیدار، ۵۰۳ پاس به همدیگر داشتند که ۴۲۸ توپ سال به هم تیمی آنها رسید. دقت پاس ۸۵ درصدی پرسپولیس سبب شد تا هافبک‌های پرسپولیس مالکیت توپ بیشتری هم پیدا کنند. کمال کامیابی نیا بارها با انتقال توپ به میلاد سرلک و مهدی ترابی قصد دارد موتور گلزنی تیمش را روشن کند اما بازی محتاطانه هر دو تیم مانع از حملات گسترده در این دیدار شد.

موفقیت استقلال در هوا

خط دفاعی و حمله استقلال تهران آماری قابل قبول در زدن ضربات نخست هنگام ارسال توپ‌های بلند و هوایی داشتند. سیاوش یزدانی در خط دفاع و «رودی ژستد» به عنوان مهاجم استقلال توانستند به خوبی از پس این کار برآیند. علی نعمتی در پرسپولیس نیز عملکردی قابل قبول داشت و توانست بهترین بازیکن خط دفاع با ۸ توپ ربایی لقب بگیرد.

شوت های شلخته و بی هدف برای دربی سرد پایتخت

جنجالی‌های نچسب

بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس هر بار برخوردی صورت گرفت سمت موعود بنیادی فر رفتند تا او را بابت سوت‌هایی که زده است مواخذه کنند. رفتارهای پرتنشی که بنیادی فر را مجبور کرد بارها در سوت خود دمیده و مانع از جریان بازی شود. جنجال‌هایی که بدون شک برای اکثر هواداران دو تیم که پای تلویزیون نشسته بودند نداشت.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس