کد خبر: 358621
۰
۰
نسخه چاپی

راه‌اندازی گالری مجازی آثار نقاشان قم در وبسایت حوزه هنری

گالری مجازی آثار نقاشان شناخته شده‌ی استان قم شامل 35 تابلو نقاشی در وبسایت حوزه هنری کشور راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی گالری مجازی آثار نقاشان قم در وبسایت حوزه هنری

به گزارش قم پرس: حوزه هنری استان قم، گالری مجازی آثار نقاشان شناخته شده‌ی استان قم شامل 35 تابلو نقاشی در وبسایت حوزه هنری کشور به همت حوزه هنری دیجیتال راه‌اندازی شد.

در این نمایشگاه مجازی که با موضوع آزاد گردآوری شده است، مخاطبان شاهد آثاری از هنرمندان فقید محمود اشرفی، سید محمد حسین رحمتی و محمود مدنی هستند، همچنین در این نمایشگاه آثاری از هادی گل‌محمدی، محسن مقدادی، محمد حسین ذبیهی، حسن عزیزی، رامینه صراف‌زاده، فریدالدین مولایی، حسین نوروزی و سید علی قافله‌باشی ارائه شده است.

به زودی آثار هنرمندان استان قم در دیگر رشته‌های تجسمی در این فضا در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. لذا هنرمندان علاقمند به نمایش آثارشان دراین وبسایت می‌تواند تصویر آثارشان را به نشانی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ایمیل نمایند و با شماره تلفن: 37747700 داخلی 106 واحد تجسمی حوزه هنری قم تماس حاصل نمایند.

طراحی فضای این نمایشگاه مجازی به گونه‌ای‌ست که فضای یک گالری فیزیکی تداعی شود تا مخاطبان هنگام بازدید مجازی همان حس بازدید از گالری فیزیکی را تجربه کنند.

علاقمندان برای تماشای آثار هنرمندان نقاش استان قم می‌توانند به نشانی: http://hozehonari.ir/gallery/%DA%AF%D8%A7%D9%84%D8%B1%DB%8C-%D9%82%D9%85 مراجعه نمایند.

همچنین مخاطبان علاقمند به آثار تجسمی با مراجعه به درگاه گالریِ وبسایت حوزه هنری به نشانی: http://hozehonari.ir/gallery می‌توانند از دیگر نمایشگاه‌های حوزه هنری کشور و گالری مجازی هنرمندان دیگر استان‌ها بازدید نمایند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید