کد خبر: 358630
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد جدی با هرگونه سد معبر در منطقه ۵ قم

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم گفت: با تشکیل جلساتی در حوزه سد معبر، اتمام‌حجت شده که با افرادی که بخواهند از فضایی که در اختیار عموم و برای آسایش شهروندان بوده در جهت مقاصد و منافع خود استفاده کنند، باید برخورد صورت گیرد.

برخورد جدی با هرگونه سد معبر در منطقه ۵ قم

به گزارش قم پرس:زین‌العابدین قراچورلو با اشاره به برنامه‌ریزی برای ساماندهی سدمعبر در سطح منطقه پنج اظهار داشت: یکی از معضلات شهری در سال‌های گذشته، موضوع سد معبر بود که با برنامه‌ریزی مدیریت شهری، این موضوع به شرایط مطلوبی در قم رسیده است.

به گفته وی، با تشکیل جلساتی در حوزه سد معبر، اتمام‌حجت شده که با افرادی که بخواهند از فضایی که در اختیار عموم و برای آسایش شهروندان بوده در جهت مقاصد و منافع خود استفاده کنند، باید برخورد صورت گیرد.

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم عنوان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه سد معبر و یا دیگر مشکلات در حوزه مدیریت شهری در منطقه با ۱۳۷ یا شماره مستقیم دفتر مدیر منطقه ۳۷۲۳۶۰۳۸ در تماس باشند.

وی در مورد وجود ظرفیت‌های گردشگری و زائرپذیری در این منطقه گفت: منطقه دارای پتانسیل زیادی است، اما مشکل اساسی در تغییر کاربردی بوده و ما برای رفع این مشکلات درصدد پیگیری هستیم.

قراچورلو افزود: این منطقه دارای حاشیه‌نشینی زیادی بوده و توانایی مالی برای ساخت‌وساز توسط بسیاری از شهروندان وجود ندارد و ما در تلاشیم بتوانیم در چارچوب‌های قانونی در توسعه و آبادانی منطقه گام برداریم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه شهروندان به دریافت کد رهگیری در معاملات ملکی ابراز کرد: زمین‌های زیادی در محدوده مسجد مقدس جمکران وجود داشته که بدون توافق، خارج از محدوده خدماتی، بدون سند معتبر و… بوده که از شهروندان تقاضا داریم پیش از هرگونه خریدوفروش به‌صورت کتبی از منطقه استعلام بگیرند چراکه این قراردادها در آینده مشکل‌ساز خواهد شد.***/ز

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید