کد خبر: 362032
۰
۰
نسخه چاپی
سرپرست اداره کل مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد:

روند تغییر وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر، مطابق دستورالعملهای ابلاغی، در حال اجراست

محمدرضا نجارپور درسفر به قم عنوان کرد : بهبود وضعیت استخدامی، تامین نیروی کارشناس و فنی مورد نیاز، مطالبات معیشتی_ رفاهی کارکنان، ازاولویت‌های ساختاری است

روند تغییر وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر، مطابق دستورالعملهای ابلاغی، در حال اجراست

به گزارش قم پرس: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، محمدرضا نجارپور، سرپرست مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و اموررفاهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهارداشت: روند تغییر وضعیت استخدامی کارکنان ایثارگر، مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی، در حال اجرا ست.

وی که جهت دیداروبررسی موارد موضوعه کارکنان و همچنین بازدید از مهمانسراهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم به این استان، سفر کرده بود، درنشست با مدیرو معاونین این اداره کل، عنوان کرد: باجدیت پی گیر تامین نیروی کارشناس و فنی مورد نیاز، در جمیع سطوح سازمانی هستیم .

محمدرضا نجارپور درادامه این سفربا شرکت در جلسه نظام انتقادات و پیشنهادات این اداره کل، برضرورت ‌کارآمد نمودن این کار گروه تاکید و تصریح کرد: نظام پیشنهادات و انتقادات، جهت کارآمدی هرچه مطلوبتر، نیازمند تعمیم و ارج نهادن به اندیشه‌ها و ارائه راهکارهای نوین و عملی است .

سرپرست اداره کل توسعه مدیریت منابع، پشتیبانی و رفاه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، باحضور در محل خدمت همکاران استان قم، ضمن گفتگو با آنان، خاطر نشان ساخت: باتوجه به دستورالعمل‌های بالادستی وهمچنین عنایت رئیس محترم سازمان متبوع، در تلاشیم تا نسبت به بهبود وضعیت استخدامی و همچنین تامین امور رفاهی کارکنان، اقدامات مناسبی انجام دهیم .

دیدار و گفتگو با همکاران حوزه معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم، در ساختمان شماره دو، از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست اداره کل مدیریت توسعه منابع، پشتیبانی و رفاهی سازمان متبوع به قم بود که طی آن، نسبت به بررسی مشکلات و مطالبات همکاران این حوزه، اقدام شد.

برنامه پایانی سفر محمدرضا نجارپور به قم، بازدید از مهمانسراهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم بود که طی آن برضرورت نگهداری و تجهیز این اماکن تاکیدویادآورشد: اماکن و ابنیه سازمانی، در زمره سرمایه‌های ملی هستند که صیانت و تجهیز آنها، موجب افزایش بهره وری درراستای ارائه خدمات موضوعه می‌شود.

شایان توجه است محمدحسن کلهری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم درسخنانی ضمن عرض خوش آمد، به موقعیت کریدوری راه‌های استان اشاره و افزود: شرایط ممتاز این استان، به عنوان ام القرای جهان اسلام از سوئی و جایگاه کریدوری آن به عنوان عامل ارتباطی ۱۷ استان با مرکز کشور از سوئی دیگر، ضرورت توجه بیشتر به ارتقا زیر ساختهای بخش حمل و نقل جاده‌ای را دوچندان کرده است .

وی درادامه به بازنشستگی تعدادی ازهمکاران اداره کل متبوع اشاره و یادآورشد: منابع انسانی هر دستگاه خدمتگزار، خصوصا کارکنان باتجربه آن، رکن اصلی پویایی آن مجموعه در ارائه مطلوب خدمات است .

کلهری ادامه داد: تامین نیروی متخصص و فنی جایگزین و همچنین تکمیل کادر مورد نیاز، از مطالبات جدی این اداره کل می باشد که انشاالله نسبت به این مهم توجه کامل صورت گیرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید