کد خبر: 362232
۰
۰
نسخه چاپی

انتقاد از نبود پارکینگ در مجتمع‌های تجاری و درمانی قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: بسیاری از مجتمع‌های تجاری و درمانی قم در خصوص کسر پارکینگ به شهروندان و مجموعه مدیریت شهری بدهکار هستند و به ازای کسر پارکینگ‌های انجام داده، پارکینگی احداث نکرده‌اند.

انتقاد از نبود پارکینگ در مجتمع‌های تجاری و درمانی قم

به گزارش قم پرس:، محسن محرری امروز در بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان باکری این شورا، اظهار داشت: هیچ تناسبی بین هزینه کسر و احداث پارکینگ در شهرداری قم وجود ندارد و این مشکل هرسال حادتر شده است.

وی احداث پارکینگ موتورسیکلت را از اولویت‌های مهم مجموعه مدیریت شهری قم دانست و ادامه داد: ۹ مکان برای پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر در نظر گرفته‌شده بود که هیچکدام از آن‌ها تاکنون تملک نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: همچنین نگهداری هزینه کسر پارکینگ در یک حساب خاص و متمرکز طی سال‌های اخیر با مشکلاتی همراه بوده است.

به گفته وی، بسیاری از مجتمع‌های تجاری و درمانی قم در خصوص کسر پارکینگ به شهروندان و مجموعه مدیریت شهری بدهکار هستند و به ازای کسر پارکینگ‌های انجام داده، پارکینگی احداث نکرده‌اند.

محرری با بیان اینکه هزینه کسر پارکینگ به میزان ۴۰ میلیون تومان برای سال ساخت‌های گذشته است، یادآور شد: هم‌اکنون کمترین میزان هزینه کسر پارکینگ بر مبنای رأی کمیسیون ماده صد، ۵۰ میلیون تومان است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید