کد خبر: 362262
۰
۰
نسخه چاپی
در حوزه تولید محتواهای دینی و فرهنگی؛

متخصصان نوجوان به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس قم تربیت می‌شوند

امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با هدف ایجاد شبکه تولید محتوا در فضای مجازی به تربیت متخصصان نوجوان اقدام کرده است.

 متخصصان نوجوان به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس قم تربیت می‌شوند

به گزارش قم پرس: آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با هدف تولید محتوای دینی و فرهنگی در فضای مجازی اقدام به تربیت متخصصان نوجوان در این زمینه کرده است.

تربیت این افراد با طراحی ماموریت های ویژه انجام می شود و امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت با تعریف هشتمین ماموریت ویژه اعضای کانال معصومانه به ترغیب نوجوانان برای تولید محتوا در فضای مجازی با محوریت شخصیت حضرت زهرا سلام الله علیها و سردار سلیمانی اقدام کرده است.

در این ماموریت، نوجوان ( خادمیاران متخص) موظفند در موضوع حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها در قالب استیکر و عکس نوشته و همچنین در موضوع سردار سلیمانی و شهدا در قالب کلیپ و کلیپ‌استوری دو اثر (در هر موضوع یک اثر) تا پایان دی ماه تولید کنند.

نوجوانان بعد از تولید این آثار باید فرم زیر را تکمیل کرده
https://survey.porsline.ir/s/Cv9byA9 و اسکرین‌شات از صفحه پایانی این فرم، به همراه آثار تولیدی خود و کلمه «#معصومانه» را برای آیدی Kahkeshan_Teacher در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

آثار برگزیده به فراخور مناسبت‌ها، در کانال معصومانه استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است، مشارکت نوجوانان در این طرح ضمن ایجاد پویایی و ایجاد بستر شادی و نشاط در میان قشر نوجوان موجب افزایش ارتقای سطح بصیرت دینی در میان دختران نوجوان به عنوان مادران و مربیان نسل آینده می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید