کد خبر: 362322
۰
۰
نسخه چاپی
در سالروز میلاد حضرت زهرا(س)؛

جشنواره ملی «مادرم» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

جشنواره ملی مادرم به همت اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از 27 دی تا 7 بهمن در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود

جشنواره ملی «مادرم» در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

به گزارش قم پرس: آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت در ایام سالروز میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن جشنواره ملی مادرم را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کند.

این جشنواره از ۲۷ دیماه تا ۷ بهمن ماه در سه بخش پویش دست بوس، برگزاری جشن خانگی و مسابقه کتابخوانی در سه بخش عمومی، کودک و نوجوان برگزار و به برگزیدگان جوایزی از جمله پلاک طلای یا زهرا و بسته‌های فرهنگی فاطمی و رضوی اهدا می شود.

در پویش «دست‌بوس» علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس، فیلم و یا گزارشی از خدمت به مادران خود و یا بوسیدن دست مادران به شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی fatemi.amfm.ir تا ۷ بهمن ماه در این جشنواره شرکت کنند.

در بخش «جشن خانگی» نیز علاقه مندان می توانند با برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها در خانه و ارسال تصاویر آن در سایت شبکه ملی خانواده فاطمی در این جشنواره شرکت کنند.

همچنین افرادی که می‌خواهند مجلس جشن در خانه‌ها داشته باشند می‌توانند با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی و تکمیل فرم مربوطه از اعزام سخنران و مولودی‌خوان به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

در بخش «مسابقه کتابخوانی» نیز علاقه مندان باید با مراجعه به سایت شبکه ملی خانواده فاطمی به نشانی fatemi.amfm.ir در بخش‌ عمومی از کتاب «محبوبه عرش»، بخش نوجوان از کتاب «یک رهبر به تمام معنا» و بخش کودک از کتاب «فاطمه و فاطمه» در این مسابقه شرکت کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید