کد خبر: 362323
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دبیر و اعضای هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال ایران منصوب شدند

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی با صدور احکامی، اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

بر اساس احکام صادر شده، حجت­ الاسلام والمسلمین حسن طارمی، حجت ­الاسلام والمسلمین رضا مختاری، رضا اکبری، علی­اصغر احمدی، حامد حاجی حیدری، عادل پیغامی، ابراهیم متقی، محمود کمره ­ای، سیدحسن امامی رضوی، علی اصغر فهیمی‌فر، دکتر موسی حقانی، جواد محقق، دکتر علی رمضانی و محمد الهیاری فومنی به عنوان اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن حکم اعضای هیئت علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آمده است:

نظر به مراتب علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در حوزه پژوهش و کتاب، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان «عضو هیئت علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید می­ رود با استعانت از حضرت باری تعالی و هم­ اندیشی با استادان و پژوهشگران، این جایزه ارزشمند بتواند در رشد و گسترش فرهنگ مکتوب کشور نقش آفرین باشد.

همچنین در حکمی جداگانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت­ الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

نظر به مراتب ذی‌قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امیداست با استعانت از خداوند متعال و بهره­ مندی از هم­ اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب­نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس