کد خبر: 362331
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

حراج مجموعه هنری بازیگر مشهور انگلیسی

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از وبسایت رسمی حراجی بونامز، کمتر بازیگری چون سِر مایکل کین موفق شده به مدت ۶ دهه در اوج بماند. از آلفی (۱۹۶۶، لوئیس گیلبرت) و فیلم‌های کلاسیکی چون کارتر را بگیرید (۱۹۷۱، مایک هاجز)، زولو (۱۹۶۴، سی اندفیلد) و ریتای محصل (۱۹۸۳، لوئیس گیلبرت) گرفته تا هانا و خواهرانش (۱۹۸۶، وودی آلن) و قوانین خانه سایدر (۱۹۹۹، لاسه هالستروم)، این بازیگر ۸۸ ساله انگلیسی در هر فیلمی که ظاهر شده حضور پررنگ و موفقی داشته است.

کین که بیش از ۱۳۰ فیلم در کارنامه دارد، تا چند ماه دیگر مجموعه هنری شخصی خود را در حراجی بونامز به فروش می‌گذارد. این حراجی که در روز چهارشنبه ۲ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ اسفند ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد، شامل منتخبی شگفت انگیز از اشیایی چون پوسترهای سینمایی و آثار هنری است که تاریخچه پربار حضور کین را بازتاب می‌دهند.

چارلی توماس از مدیران بونامز درباره این حراجی گفت: سر مایکل کین یکی از اسطوره‌های بین‌المللی سینما و یکی از گنجینه‌های ملی انگلیس است. می‌دانم حراج مجموعه شخصی او هم مجموعه‌داران و هم سینمادوستان را به هیجان خواهد آورد.

پرتره مایکل کین از جان برتبی (۱۹۹۲-۱۹۲۸) با ارزش تخمینی دو تا سه هزار پوند، پوستر ایتالیایی فیلم زولو با ارزش تخمینی یک و نیم تا دو هزار پوند و پوستر فیلم آلفی با ارزش تخمینی ۵۰۰ تا ۸۰۰ پوند از گنجینه هایی هستند که در حراجی اسفند ماه چکش خواهند خورد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس