کد خبر: 362361
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم تسریع در تحقق بودجه ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی شهرداری قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ضمن درخواست تسریع در تحقق بودجه گفت: کندی فرایند تحقق بودجه باعث عقب افتادن بخشی از برنامه‌های سازمان شده است.

لزوم تسریع در تحقق بودجه ۱۴۰۰ سازمان فرهنگی شهرداری قم

به گزارش قم پرس: حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد در جلسه شورای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم که با حضور دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این سازمان پرداخت و اظهار داشت: در جلسه قبل مشخص شد، بخشی از هزینه‌های سازمان افزایش یابد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، تحقق بودجه سال ۱۴۰۰ را موردبررسی قرارداد و افزود: باوجود آن‌که به پایان سال نزدیک می‌شویم اما هنوز با تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه فاصله‌داریم و این در شرایطی بوده که باوجودآن بخش مهمی از برنامه‌ها و مصوبات جلسات سازمان تحقق پیداکرده است.

وی ضمن درخواست تسریع در تحقق بودجه تصریح کرد: کندی فرآیند تحقق بودجه ممکن است باعث عقب افتادن بخشی از برنامه‌های سازمان شده و یا به سال آینده موکول شود، که با این شرایط بخشی از پروژه‌ها هنوز آغاز نشده و بیش از ۱۶ قطعه زمین برای ساخت زمین‌های ورزشی روباز هنوز منتظر بودجه برای عقد قرارداد است.

طباطبایی‌نژاد به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی حسابرسی سازمان اشاره کرد و گفت: قرار شده از طریق حسابرسی داخلی و امور مجامع این سیستم پیگیری شده و تا آخر سال به نتیجه برسد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال اجرای آن بوده و شرح خدمات آن انجام‌شده و در مرحله مناقصه است.

وی به تحویل مجموعه فرهنگی ورزشی منطقه چهار اشاره کرد و گفت: عملیات عمرانی آن تمام‌شده و هم‌زمان فرآیند مزایده برای بهره‌برداری آن نیز انجام‌شده و مشکلات مرتفع شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم سپس به اصلاحیه بودجه پرداخت و تصریح کرد: در اصلاحیه بودجه همان عددی دیده‌شده است که در سال ۱۴۰۰ مصوب شده که ۱۳ میلیارد تومان بوده اما در بخشی از ردیف‌ها تغییراتی ایجادشده است.***/ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید