کد خبر: 362406
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

ارومیه میزبان نبرد مدعیان لیگ برتر والیبال

به گزارش ایرنا، هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه ۲۹ دی) با هفت بازی در پنج شهر مختلف برگزار می‌شود. با برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال، در این هفته هر ۲ تیم تهرانی و هر ۲ تیم ارومیه‌ای باید در خانه خود از حریفان میزبانی کنند.

ارومیه میزبان حساس‌ترین بازی این هفته و رویارویی تیم‌های اول و دوم جدول است. شهرداری ارومیه و سپاهان اصفهان در این هفته به مصاف هم می‌روند. هر نتیجه‌ای در این بازی رقم بخورد، سپاهان همچنان در رده نخست باقی می‌ماند اما اگر این تیم از سد میزبان خود بگذرد، علاوه بر اینکه صدرنشینی را دست کم تا سه هفته دیگر تثبیت می‌کند، صعود خود به مرحله پلی‌آف را هم تا حد زیادی قطعی خواهد کرد. اما شهرداری ارومیه برای نزدیک‌شدن به صدر جدول چاره‌ای جز پیروزی در این بازی ندارد. این مسابقه با ویدئوچک برگزار می‌شود.

هراز آمل هم دیگر تیم مدعی است که این هفته به ارومیه سفر می‌کند. این تیم باید به مصاف آذرباتری قعرنشین برود. شاگردان بهروز عطایی در صورت پیروزی در این مسابقه باید در انتظار شکست پیکان و شهداب باشند تا شاید ۲ پله در جدول صعود کنند.

تیم رده‌ سومی پیکان در این هفته باید از تیم بحران‌زده شهرداری گنبد پذیرایی کند. شاگردان عظیم جزیده در هفت بازی از ۹ مسابقه اخیر شکست خورده‌اند و انتظار نمی‌رود که امروز حریف دست و پاگیری برای پیکان و سرمربی این تیم پیمان اکبری باشند. سازمان لیگ برتر این بازی ناظر ویژه تعیین کرده است.

شهداب یزد که هر پنج بازی خود در نیم‌فصل دوم را با پیروزی پشت سر گذاشته است، در این هفته باید در خانه خود به مصاف پاس گرگان برود. شاگردان علیرضا طلوع‌کیان که نیم‌فصل را در رتبه هشتم آغاز کردند، در صورت لغزش پیکان شانس رسیدن به رتبه سوم را هم دارند.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۵

پیکان تهران - شهرداری گنبد

ناظر فنی: خلیل یگانه‌مجد، ناظر ویژه: محمد سلیمانی، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: مهدی نویدی و داور دوم: بهزاد جهانگیزی

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۵

آذرباتری ارومیه - لبنیات هراز آمل

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: مجتبی بیداریان و داور دوم: سیدمرتضی مشهدی

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت ۱۶

فولاد سیرجان ایرانیان - هورسان رامسر

ناظر فنی: محمد پژوه، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: محمد محبوب عشق‌دوست و داور دوم: میثم پارسه

گرگان، سالن امام خمینی (ره)، ساعت ۱۶

پاس گرگان - مقاومت یزد

ناظر فنی: خضرالله ترابی، ناظر داوری: محسن ترابی، داور اول: مسعود ذوقی و داور دوم: حامد آقابراری

رفسنجان، سالن ۹ دی، ساعت ۱۶

مس رفسنجان - شهرداری ورامین

ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر ویژه: علی پورعروجی، ناظر داوری: امیر صداقت، داور اول: محمدرضا درفش‌کاویان و داور دوم: مجتبی اسپرغم

تهران، خانه والیبال، ساعت ۱۸

سایپا تهران - راه‌یاب ملل مریوان

ناظر فنی: محمدحسن خوشدل، ناظر داوری: بهروز جعفری، داور اول: احمد سرمست و داور دوم: اسماعیل رزقی

ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۸

شهرداری ارومیه - سپاهان اصفهان

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: داود نافعی، داور دوم: مهرداد شوشتری و داور ویدئو چک: مرتضی اکرمی

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس