کد خبر: 362410
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

کوین یامگا در بین پنالتی زنان برتر استقلال

به گزارش قم پرس کوین یامگا بازیکن فرانسوی که یکی از خریدهای جدید استقلال در این فصل است، نیم فصل درخشانی را با آبی پوشان تجربه کرد و در حالی که ۱۳ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت، ۷ بار موفق به گلزنی شد تا در پایان نیم فصل نخست در رده دوم جدول گلزنان برتر قرار گیرد.

این بازیکن فرانسوی ۴ گل از ۷ گل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا در این فصل پنالتی زن اول آبی پوشان باشد. نرخ گل کردن پنالتی‌های او ۱۰۰ درصد است تا این بازیکن آبی پوش یکی از بهترین پنالتی زنان این فصل از مسابقات باشد. یامگا با گل کردن ۴ پنالتی در ۱۳ بازی به جمع ۱۰ پنالتی زن برتر استقلال در همه ادوار لیگ برتر پیوست.

در حالی که محمد نوازی ملی پوش دهه ۷۰ آبی پوشان و بهترین پنالتی زن تاریخ این باشگاه با گل کردن ۲۲ پنالتی با فاصله بهترین پنالتی زن تاریخ این باشگاه و بهترین پنالتی زن در همه ادوار لیگ برتر است، کوین یامگا نیز توانست با گل کردن ۴ ضربه پنالتی در جمع ۱۰ پنالتی زن برتر این تیم در همه ادوار لیگ برتر قرار گیرد.

محمد نوازی که با ۱۹۱ بازی در استقلال در بین ۲۰ بازیکن برتر تاریخ استقلال از این نظر می‌باشد، جمعاً ۲۹ بار موفق به گلزنی شد که ۲۲ بار آن از روی نقطه پنالتی بوده است. نوازی کلاً در استقلال ۲۴ بار پشت ضربه پنالتی ایستاد که ۲ بار آن را از دست داد و ۲۲ بار آن را تبدیل به گل کرد.

امید ابراهیمی دیگر بازیکن سابق آبی پوشان با گل کردن ۱۴ ضربه پنالتی بعد از نوازی دومین و صادق ورمزیار با گل کردن ۱۲ ضربه پنالتی سومین پنالتی زن برتر آبی‌ها است. وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان با گل کردن ۱۰ پنالتی در کنار صمد مرفاوی به صورت مشترک چهارمین پنالتی زن برتر آبی پوشان است و بهترین پنالتی زنی هست که هنوز برای این تیم بازی می‌کند.

جواد نکونام، آرش برهانی، آتیلا حجازی، شیخ دیاباته، رضا عنایتی، مجتبی جباری، یدالله اکبری و سیروس دین محمدی نفراتی هستند که در بین برترین پنالتی زنان برتر استقلال قرار دارند. یامگا در صورت گل کردن یک پنالتی دیگر در کنار یدالله اکبری و سیروس دین محمدی قرار خواهد گرفت.

کوین یامگا در بین پنالتی زنان برتر استقلال

محمد نوازی با ۲۲ پنالتی بهترین گل زن استقلال از روی نقطه پنالتی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس