کد خبر: 362539
۰
۰
نسخه چاپی

تشکیل کمیته ارزیابی در شهرداری قم به‌منظور رصد خدمت‌رسانی در نیمه شعبان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: کمیته ارزیابی عملکرد در ستاد تسهيلات زائرين شهرداری قم تشکیل‌شده كه در پايان مراسم نيمه شعبان و ايام نوروز نظرسنجی مردمی انجام می‌دهد تا نقاط ضعف و قوت كارها شناسایی شوند و در برنامه‌های بعدی خدمات‌دهی بهبود يابد.

تشکیل کمیته ارزیابی در شهرداری قم به‌منظور رصد خدمت‌رسانی در نیمه شعبان

به گزارش قم پرس: سیدمحسن میرهادی در نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی که به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی، گردشگری اعیاد شعبانیه و ایام نوروز برگزار شد، به تبیین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای میزبانی از زائران نیمه شعبان و نوروز شهر مقدس قم پرداخت و اظهار کرد: در ایام نیمه شعبان یک ونیم تا پنج میلیون زائر به شهر قم و مسجد مقدس جمکران مشرف می‌شوند که همزمان شدن نیمه شعبان و نوروز می‌طلبد در کلان‌شهرها به‌ویژه مشهد و قم برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در شهر قم ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری به ریاست دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم تشکیل‌شده است، ابراز کرد: ذیل این ستاد ۱۰ کمیته شامل کمیته اجرایی، ایمنی و امداد، تأمین ارزاق و مایحتاج زائرین، اسکان، اطلاع‌رسانی، نظارت، آمار و ارزیابی، حمل‌ونقل و ترافیک، انتظامی، فرهنگی و زیباسازی فعال‌شده‌ که جلسات تخصصی آن‌ها در حال برگزاری است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: کمیته ارزیابی عملکرد نیز تشکیل‌شده که در پایان مراسم نظرسنجی مردمی انجام می‌دهد تا نقاط ضعف و قوت کارها شناسایی شوند و در برنامه‌های بعدی خدمات‌دهی بهبود یابد.

میرهادی افزود: با عنایت به برودت هوا و احتمال بارندگی، پنج بوستان و دو سوله‌ مدیریت بحران شهری جهت اسکان ضروری زائران در نظر گرفته‌شده است‌، همچنین ستادهای پیرامون مسجد مقدس جمکران، ۱۶ پارکینگ و پارک‌سوار را پوشش می‌دهند که مسئولیت پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها بر عهده شهرداران مناطق هشت‌گانه است.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال زائرین در پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها ایستگاه‌های شارژ موبایل در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: سیستم یکپارچه پیداشدگان نیز در ستادهای هشت‌گانه و پایگاه‌ها و مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی خواهد شد.***/ع

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید