کد خبر: 362630
۰
۰
نسخه چاپی

آزمون‌های پروانه داوری، پروانه میانجی‌گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در قم برگزار شد

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم از برگزاری آزمون‌های پروانه داوری، پروانه میانجی‌گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف با حضور ۱۰۵۴ شرکت کننده با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، توسط جهاد دانشگاهی قم خبر داد.

آزمون‌های پروانه داوری، پروانه میانجی‌گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف در قم برگزار شد

به گزارش قم پرس: جهاد دانشگاهی واحد استان قم علی حسینی در این خصوص گفت: این آزمون به طور همزمان با سایر حوزه‌های امتحانی در سراسر کشور روز جمعه، 1 بهمن ماه 1400 از ساعت 9:20 تا 11:20 در محل دانشگاه پیام نور واقع در بلوار امامت شهرک پردیسان برگزار شد.

وی با بیان اینکه طبق با هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها و گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل در محل برگزاری آزمون انجام شده است افزود: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون‌های پروانه داوری، پروانه میانجی‌گری و جذب نیروی افتخاری شورای حل اختلاف به جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، جهاد دانشگاهی واحد استان قم در کنار سایر مراکز آزمون استانی جهاد دانشگاهی به عنوان ‌مجری آزمون تدابیر لازم را برای اجرای آن در شرایط حساس شیوع بیماری کرونا اندیشیده و تمام پروتکل ها و اصول بهداشتی بطور کامل رعایت کرده است.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به اینکه از حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون ممانعت به عمل آمده، تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل های صادره از داوطلبان درخواست شد از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و... خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: آزمون از ساعت 9:20 صبح امروز جمعه 1 بهمن ماه به‌صورت هم‌زمان برگزار و نتایج آن، از طریق وبسایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir اعلام خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید