کد خبر: 363106
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

نحوه فعال کردن تأیید 2 مرحله ای برای حساب واتساپ

گزارش «نبض فناوری»، بر اساس گزارش WABetaInfo، پلتفرم پیام رسانی متعلق به فیس بوک در حال کار روی ویژگی است که به کاربران وب و دسکتاپ واتساپ اجازه می‌دهد تا این مرحله امنیتی اضافی را فعال کنند. این ویژگی قبلا برای کاربران واتساپ در پلتفرم‌های iOS و اندروید در دسترس بود. با تأیید صحت ۲ مرحله‌ای (که به عنوان احراز هویت دو مرحله‌ای نیز شناخته می‌شود)، در صورت دسترسی شخصی به دستگاه شما، یک لایه امنیتی اضافی به حساب خود اضافه می‌کنید. پس از راه‌اندازی، وقتی واتساپ را در تلفن هوشمند خود باز می‌کنید، برای دسترسی به حساب خود باید یک پین شش رقمی وارد کنید.

اگر می‌خواهید بدانید چگونه تأیید ۲ مرحله‌ای را برای واتساپ در گوشی هوشمند خود فعال کنید، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید. همچنین می‌توانید هر زمان که بخواهید این ویژگی را غیرفعال کنید.

۱-واتساپ را در تلفن هوشمند خود باز کنید.

۲-به تب تنظیمات در اپلیکیشن واتساپ بروید.

۳-روی Account > Two-step verification > Enable بزنید.

۴-حالا یک پین شش رقمی دلخواه خود را وارد کرده و آن را تایید کنید. مطمئن شوید که پینی را وارد کنید که منحصر به فرد است و می‌توانید آن را به خاطر بسپارید.

۵- آدرس ایمیلی را وارد کنید که می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید یا اگر نمی‌خواهید آدرس ایمیل اضافه کنید، روی Skip ضربه بزنید. توصیه می‌شود یک آدرس ایمیل اضافه کنید، زیرا این امکان را به شما می‌دهد تا تأیید صحت ۲ مرحله‌ای را بازنشانی کنید. همچنین به محافظت از حساب واتساپ شما کمک می‌کند.

۶-روی Next ضربه بزنید.

۷- آدرس ایمیل را تأیید کنید و روی Save یا Done ضربه بزنید.

اگر آدرس ایمیلی اضافه نکردید و پین خود را فراموش کردید، باید ۷ روز صبر کنید تا بتوانید پین خود را بازنشانی کنید. از آنجایی که واتساپ آدرس ایمیل شما را برای تأیید صحت آن تأیید نمی‌کند، مطمئن شوید که آدرس ایمیل دقیقی را ارائه داده اید.

منبع: نبض فناوری

انتهای پیام/

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس