یزد وارد پیک ششم کرونا شد/مدارس و دانشگاه‌ها دوباره غیرحضوری شدند

به گزارش قم پرس علی اکبر عزیزی، عصر چهارشنبه در جلسه فوق العاده ستاد استانی کرونا اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس کرونا در استان یزد و با توجه به رنگ‌بندی‌های اعلام شده، در حال حاضر شهرستان اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر چهار شهرستان میبد، مهریز، خاتم و ابرکوه در وضعیت نارنجی هستند و در استان یزد شهرستان آبی نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد عنوان کرد: با توجه به روند رشد بیماری کرونا در استان و گزارش‌ها و نمودارهای علوم پزشکی وارد پیک ششم کرونا شدیم.

عزیزی گفت: بارها اعلام شد که اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون به طوری جدی انجام نشود شاهد روند افزایشی ابتلا و مهم‌تر از همه بازگشت محدودیت‌ها خواهیم بود.

وی ادامه داد: اکنون در وضعیت هشدار قرار گرفتیم بنابراین مردم استان یزد شب نشینی‌های خود را به حداقل برسانند و تجمع خانوادگی نداشته باشند.

دبیر ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا استان یزد تصریح کرد: از فردا به مدت یک هفته تمام مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های قرمز و نارنجی همچنین شهرستان یزد به صورت غیرحضوری خواهد بود.

عزیزی بیان کرد: تمام مراسم و جشن‌ها در این شهرستان‌های قرمز و نارنجی تعطیل بوده و رستوران‌ها و فست‌فودها تنها امکان ارائه سرویس غذا به صورت بیرون‌بر دارند.

وی بیان کرد: با این شرایط نظارت بر اصناف، صنایع به صورت جدی انجام می‌شود و افرادی که علائم بیماری دارند نباید در محل کار حضور پیدا کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید